Schaalwedstrijden 2014

Hoi Bert, ik zal er ook bij zijn als het weer het toelaat. Dit jaar erg weinig gevlogen, we zullen zien hoe het gaat! :D Wegens drukte ook helemaal niet bezig geweest met het jet groepje dus ik heb géén idee wie er allemaal bij zal zijn. Alle info begin dit jaar met Ben gedeelt, hij zou iets meer moeten weten denk ik.

Grt,

Hi scalefan Gerald,

Alle mensen die mee willen doen hebben zich inmiddels al opgegeven. Jij deed dat al aan het begin van het seizoen, dus er wordt op je gerekend.
Van Ben heb ik ook geen verrassingen geregistreerd, dus een "vaste" club met een kleine aanvulling, zeg maar nieuwe lichting. Ook komen er een aantal belangstellenden waarvan ik hoop dat ze thuis ook een schaalmodel hebben staan die volgend jaar meekomt.
Wat is van bijna niemand nog heb zijn de vliegprogramma's. Dat zal m.n. voor Joke wel wat werk ter plekke schelen. Misschien komt dat nog?

Tot zondag,

Bert

Hi Frank,

Prima tijd voor de deelnemers.
We moeten dan wel snel aan de bak om op tijd te kunnen beginnen.

We kunnen ook wat bezoekers verwachten, die natuurlijk niet zo vroeg al van de partij hoeven te zijn. Ik heb deze mensen laten weten dat er een "trein" is om 10.00 uur en om 11.00 uur. Ik hoop dat ik niet voor mijn beurt heb gesproken.:confused:

Tot zondag,

Bert

Bert,

prima dan houden we 9:30 aan!
Bezoekers uiteraard liever ook op die tijd anders blijf ik heen en weer rijden ;)

tot zondag,

Frank

.
Hier nog twee filmpjes van de twee Nederlandse deelnemers aan
de FAI F4C SCALE WORLD CHAMPIONSHIP 2014

Gerard Rutten - Beechcraft TC-45:

Bert van Eijk - Bowers Fly Baby 1B:

Komt er zoals voorgaande keren nog een verslag van Bert?

Groeten, Ramses

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zal zorgen dat ik voor half 10 bij de poort ben, neem de B-25J mee en wie weet volgend jaar meevliegen. Ben benieuwd naar al het moois :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Hi Scalefans,

Vandaag druk geweest met het verwerken van de uitslagen.
Hou de KNVvL dus in de gaten voor wat betreft de NK klasseringen.

Als ik even tijd heb zal ik op de site weer een verslag(je) maken.

Leuk dat we weer goede belangstelling hebben gehad, ook van gasten die mogelijk toch ook gekriebeld zijn door het sfeertje wat er heerst tijdens zo'n wedstrijd.

Groeten,

Bert

.
Hier nog twee filmpjes van de twee Nederlandse deelnemers aan
de FAI F4C SCALE WORLD CHAMPIONSHIP 2014

Komt er zoals voorgaande keren nog een verslag van Bert?

Groeten, Ramses

Als ik nog een keer tijd vind zal ik nog wel eens wat fabriceren.
Komt goed dus.

Groeten,

Bert

Back