Schaalwedstrijden 2015

Hi Scalefans,

Op zondag 11 oktober organiseren we al weer de laatste schaalwedstrijd van het seizoen.
Plaats: Vliegbasis Deelen
Je hoeft niet aan te melden, maar een geldig legitimatiebewijs is verplicht.
Ook kunnen we alleen onder begeleiding van een lid van De Brik het veld op.
Let op: via de site http://schaal.modelvliegsport.nl/aanmelden-en-scoreformulier
wel even de scoreformulieren invullen en in drievoud uitprinten.
Als je ons een idee wilt geven van wie we kunnen verwachten dan graag via dezelfde site even aanmelden.
De personalia kan achterwege blijven.

Mocht het weer ons parten spelen hou dan deze site en de site van de subcommissie in de gaten.
Zaterdagavond tussen 19.00 en 20.00 uur beslissen we of het doorgaat/of niet.

Tot ziens,

Bert

Een rijbewijs is voldoende.
Mits onder begeleiding van een van de leden van De Brik.

Laatst bewerkt door een moderator:
Vliegersvergadering 2016
Op verzoek van de voorzitter Commissie Sportzaken wordt onderstaand bericht geplaatst.
Ik heb getracht dit per e-mail aan zoveel mogelijk gegadigden toe te sturen, maar er kwamen een aantal retour omdat het bericht als SPAM werd opgevat.
Mochten jullie agendapunten hebben dan dat even in een PB aan mij toesturen.
De agenda verschijnt t.z.t. op de schaalsite van de KNVvL: http://schaal.modelvliegsport.nl/
Geef het bericht door aan geïnteresseerden!!

Fijne Feestdagen en tot 16e januari!

Bert van Eijk
Voorzitter Subcommissie Schaal en Para's

Beste Subcommissievoorzitters,

De vliegersvergaderingen 2015/2016 zullen worden gehouden op zaterdag 16 januari 2016.
Net als de afgelopen jaren zal dit zijn in het voorlichtingscentrum van het

Bouw & Infra Park
Ceintuurbaan 2
3847 LG Harderwijk.

Na het horen van de behoeften van de verschillende subcommissies voor de vliegersvergaderingen die we gaan houden op 16 januari 2016 ben ik gekomen tot het volgende programma.

We schrappen het algemene middagdeel ten gunst van meer tijd om te vergaderen en daarmee besparen we meteen wat kosten. De huldiging van onze kampioenen doen we in de foyer aan het eind van de lunch.
Drie subcommissies vergaderen ’s ochtends (Lijnbesturing, RB Helikopter en RB Pylon race), twee ’s middags (RB kunstvlucht en RB Schaal + Para) en twee subcommissies zowel ’s ochtends als ’s middags (Vrije vlucht en RB zweef).

Tussen 12.15 en 14.15 uur is iedereen welkom in de foyer voor een lunch (als je de eenvoudige lunch van het Bouw & Infrapark wilt gebruiken, moet je je daarvoor opgeven, deze kost € 7,50 zie onder).
Voor sommigen is dat dus na hun vergadering , voor anderen ervóór en voor de Vrije vlucht + RB zweefmensen er middenin.

Ook als je niet met ons luncht ben je natuurlijk welkom voor het huldigen van onze kampioenen wat in de foyer zal plaatsvinden tussen 13.30 en 14.00 uur.
Zie hieronder het dagschema, hier zie je waar jouw subcommissie zit en wanneer:

Inloop: 9.00 – 9.30 uur in de foyer.
Naam zaal Asfaltzaal
RB Schaal + Para
Middag ( 14.15- 17.00)

Foyer
12.15 - 14.15 lunch
13.30 - 14.00 uur huldiging kampioenen.

Degenen die gebruik willen maken van de lunch zoals die door Bouw & Infrapark wordt aangeboden voor € 7,50 , moeten dit vooraf opgeven.
Een mailtje naar voorzitter.sport@modelvliegsport.nl met je naam en het woord lunch volstaat. Betaling contant ter plaatse zoals voorheen.
Wie niet besteld heeft moet zelf zijn brood meenemen.

Ik verzoek alle subcommissies dit mailtje door te sturen naar hun vliegers , met name om iedereen in staat te stellen zich voor een lunch op te geven.
Op basis daarvan zal ik rond 13 januari het aantal lunches doorgeven.

Met vriendelijke groet,

Rob Metkemeijer

Voorzitter Commissie Sportzaken.

Back