Schakelmodule voor Robbe F-14

onder voorbehoud

BACK ON STOCK
nieuwe reserveringen kunnen gemaakt worden voor de 2de serie!

prijzen blijven hetzelfde. verzendkosten €6,20

Laatst bewerkt:
Demo dagen:
2 November Tamiya meeting | beyneshal Haarlem (DEMO)
8 November Hobby Beurs | WTC Expo Leeuwarden (Geen demo, wel aanwezig)
9 November Modelbouw Spektakel | Zalen centrum Den Bolder Waspik (Demo tussen het rijden door)
15&16 November Spellenspektakel | ijsselhallen Zwolle (Demo tussen het rijden door)

Ik ben herkenbaar aan het volgende shirt:
shirtpromorp6.jpg

om weer even een update te geven met betrekking tot de schakelmodules.

Er is een ms12S onderweg. prijzen nog onder voorbehoud.

ms12S.jpg

Zelfde specificaties alleen 50% kleiner dan het orgineel

ook kan ik binnenkort zenderaccus leveren voor robbe zenders a 20 euro p/st excl verzending.

9,6V 2500mAh. is hier animo voor?

Laatst bewerkt:
... Defect wat nu?
Simpel! 3 maanden garantie waarin ik fouten herstel, het enigste dat het je kost is het terugsturen van de spullen. Retourkosten zijn voor mij.

Let wel op! Gebruikersfouten zijn uitgesloten!

Wat na 3 maanden? verzendkosten zijn dan voor de gebruiker, en reparaties onder coulance. *bv alleen kosten van de onderdelen inkoop prijs etc.

Volgens de Nederlandse (en Europese) wet "kopen op afstand" minimaal 1 jaar garantie en defect binnen een half jaar is altijd een "fabrieksfout" tenzij de verkoper kan aantonen dat het product fout gebruikt is (vaak héél lastig te bewijzen) ...

@dirk ik ben geen bedrijf maar een hobbyist.

tevens zijn defecten door gebruikers bij deze module nog vrij eenvoudig aan te tonen omdat de spanningsregelaar voorzien is van de nodige slimme trucjes.

ten tweede ben ik gewoon coulant in reparaties en is dat tot nu toe pas 1x voortgekomen en is dit gewoon kosteloos opgelost.

*tevens zou ik je willen aanraden om dat bij de LHS eens aan de kaart te brengen deze zijn erg goed in het niet thuis verhaal tegenwoordig... *er zijn ook ongetwijfeld goede LHS tussen*

Laatst bewerkt:
Back