schema powerpanel

• Topicstarter Topicstarter arian
  • Startdatum Startdatum
A

arian

Guest
heeft er iemand een schema of weet er iemand een site waar het schema op staat van een powerpanel

arian,

waarom wil je daar een schema van hebben? Als je een powerpanel wil hebben dan heb ik dat nog wel een liggen.

een schema is daar toch niet voor nodeg, ik gebruik gewoon 2 accu's. Je moet er dan wel 2 laden, maar ja, wel goedkoop. als je wilt kan je er ook nog een ampere meter in serie bij zetten

bedankt voor het aanbieden maar de kosten om het op te halen of te sturen zijn bijna net zo hoog als een nieuwe

de 2e optie had ik al aan gedacht ik heb de accu's moet alleen ff mijn startkist aanpassen alleen al die draden

als ik het schema heb kan ik hem in elke vorm maken die ik wil in mijn geval zeer smal en rechthoekig

al die draden, het zijn er maar een paar hoor, en je kan hem maken zoals je wilt. Ik heb gewoon 2 kabelschoentjes aan 2 draadjes gebogen, die naar een scakelaar en dan naar een stekker. voor de startmotor heb ik precies hetzelfde gadsaan alleen dan zonder schakelaar. als je het geheel een beetje bij elkaar zet past het makkelijk op een stukje van 3 bij 5 cm!

Back