Schema's...Schema's..Schema's...

• Topicstarter Topicstarter TheSarge
  • Startdatum Startdatum
T

TheSarge

Guest
All,

Omdat het te koud is om te vliegen.. vliegen we maar onderwater :)

Wie-o-wie heeft ergens een link voor een type VII-C sub waar leuke verfschema's te vinden zijn?

Ik heb nog 2 Eden-model boten die ik aan het (af) bouwen ben, die Engel-boot kreeg ik rugpijn van :rolling:
Groetjes

Jurgen

Hoi Lex,

Bedankt voor je link, de boot is technisch af en nu kan ik me gaan toespitsen op de kleurtjes.
Ik ga ervanuit dat ik gewone umbrol potjes kan gebruiken, met betrekking tot verven ben ik een beetje een newbie maar dat gaat lukken.

Ik heb deze boten al een tijd liggen, maar aangezien ik van origine een vleugelvlieger ben had ik me er nog geen tijd voor gegund.

Ik heb al wel gestoeid met een oude Engel boot van een jaartje of tig oud, tweedehandsje type Patrick henry. Lastig om de boot goed luchtdicht te krijgen en de twee cylinders zijn echt nog van het oude type.
Daarnaast heb ik twee Eden Model boten, naar ik vernomen heb bestaat Eden niet meer? Hiervan heb ik de Ohio, die werkt, en nu ben ik de Type VII aan het afbouwen.

Zijn er clubs die s'winters trouwens ergens 'binnen' varen en testen ofzo. Ik heb geen ervaring met zwembaden die ook af en toe een malloot met een duikboot onder zn arm toelaten :lol:

Jurgen

Back