Schitterende Twinjet video

elapor is vrij vette schuim, dat zuigt zijn eigen niks vol, mijn eerste twinjet avonturen zijn ook wel eens in een vijver geeindigd (niet moedwillig :) ) en hij dreef prima en lang :D

uit de diepere diepte van rc groups vond ik nog een foto van mijn oude twinjet :)
afb18877.jpg

Haha, blingbling. Ik wist niet dat je dat spul zo blinkend kon spuiten.

Multiplex heeft pas geloof ik n nieuwe grondlaag uitgebracht om dat te bereiken, maar is niet echt nodig zie ik. :P Stoer gedaan.

over die elapor kan je zo elk type spuitbus heenraggen, actyl, alcyd of wat voor lak dan ook.

het lost niet op net als gewoon piep.
wel even ontvetten met aceton (gaat ook gewoon)

Ja, leuk filmpje.

Dat herinnert me aan die tijd dat ik, zittend achterop een bromfiets, mijn Puma eens 'overland' heb gevlogen. Van een vliegveld naar een ander.
En da's best ruig als je naast je vliegende Puma rijdt.... 8)
Maar toen (25 jaar gelee) hadden we nog geen camcorders.

Trouwens, het is ook al eens gebeurd dat er een toestel van Helmond naar Venlo is gevlogen op een vroege zaterdagochtend.

haha.

Frank

Frank Stevens zei:
Ja, leuk filmpje.
Trouwens, het is ook al eens gebeurd dat er een toestel van Helmond naar Venlo is gevlogen op een vroege zaterdagochtend.
Frank

Was dat met opzet of door storing :)

Ik heb even contact opgenomen met een vriend die profi filmt en een mooie 3ccd camcorder heeft enz. Even een bootje regelen en de picojet gaat de twinjet achterna ;)

Tadango zei:
Frank Stevens zei:
Ja, leuk filmpje.
Frank

Was dat met opzet of door storing :)

Was beslist geen storing. In een auto achter het toestel aan over de snelweg A67. Ook onder de viaducten door gevlogen. 8)
Is ook al heel lang geleden.

ik denk dat je er nu een aardige boete voor zult krijgen en je vliegbewijs ben je vast ook kwijt ;) Nu is het wel een geweldig iets waar veel mensen van aan hebben gedacht.... is er geen legale optie?

Ik denk het niet Tadango.
Ik heb het van horen zeggen hoor, maar klonk wel spannend. En het is ook al lang geleden. Toen je politie nog met een hoofdletter P schreef...

Mzl Frank

Back