Dag allen,
na inmiddels enkele keren met de banckert gevaren te hebben, merkte ik wel dat wanneer ik een keer volgas vaar, dat uiteindelijk de koppeling niet meer goed vast zit op de schroefas.
het inbusje laat dus groeven achter op de as.
Wat ik vernomen heb is dat men dus dan meestel wat afvijlt van de schroefas, zodat je een platte hoek heb. endus meer houvast hebt met de inbus ipv dan dat het rond is.
Dit lijkt goed op heden goed te werken (alleen uitkijken dat ik niet teveel afvijl..)
Maar wat moet ik eigenlijk aan de as van de motor doen, dat is geen messing dus wat lastiger. of doen jullie dat daar niet?
na inmiddels enkele keren met de banckert gevaren te hebben, merkte ik wel dat wanneer ik een keer volgas vaar, dat uiteindelijk de koppeling niet meer goed vast zit op de schroefas.
het inbusje laat dus groeven achter op de as.
Wat ik vernomen heb is dat men dus dan meestel wat afvijlt van de schroefas, zodat je een platte hoek heb. endus meer houvast hebt met de inbus ipv dan dat het rond is.
Dit lijkt goed op heden goed te werken (alleen uitkijken dat ik niet teveel afvijl..)
Maar wat moet ik eigenlijk aan de as van de motor doen, dat is geen messing dus wat lastiger. of doen jullie dat daar niet?