Schudden van f450 bij 50% gas

Sorry zie het nu wel. Nee hoor je hebt geen probleem. Je filmt met een mobius als ik het goed zie die koud op de plaat ligt. Memory foam ertussen en het is een stuk minder, je krijgt het zonder gimbal nooit helemaal weg. Het trillen rond de props van het beeld komt van de sluiter van de mobius de props zijn dan out of sync met de sluiter van de mobius en het lijkt of het beeld trilt.
Als je he camera zo hangt dat de props niet meer te zien zijn is dat weg. Maar omb eerlijk te zijn valt het mij nog mee hoe het eruit ziet met niets ertussn

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik kan je filmpje nu wel zien, alleen doordat je zo veel draait kan ik er nog niet veel van maken. Misschien ook even duidelijk aangeven op welk tijdstip je het trillen het ergste vind? Scheelt anderen weer zoeken.

Dit is onder een F550 zonder gimbal, rechtstreeks aan het frame:

(de props hadden al wat te lijden gehad van wat mislukte landingen, vandaar de jello)

Ja jullie draaien alleen maar. Maar ga nu eens harder vliegen en kijk eens hoe het er dan uitziet.
Ik fpv met f450 dan leg je wat afstanden af en stijg je niet alleen op en hoover je maar vlieg je dan zie je pas hoe slecht het is

Mag ik eerst proberen het ding een beetje onder controle te krijgen? :cool:

En eerlijk gezegd: ik vind de filmpjes (nu nog) belangrijker dan het vliegen. Dit was een vlucht zonder gimbal, omdat ik die net geroosterd had, maar toch wilde weten hoe het beeld was van de sj4000. Met gimbal heb je een redelijk strak beeld.

Ik heb geprobeerd de boel wat af te stellen, maar in geen enkele richting heb ik oscillaties, denk ook eerder dat het aan het feit ligt dat de camera plat op het frame hangt, ik zal maar eens op zoek gaan naar een leuke oplossing...!

Heb het gevonden memory foam is bij hk te koop nagenoeg weg dubbelgevouwen tussen mobius en plaat perfect

Back