Schulze ISL 6 330d

Hallo,
Heeft iemand ervaring met deze lader?
Is die goed voor Lipo's?
Wat zijn de nadelen ervan?

Alvast bedankt.

Groeten
Tom.

Heeft iemand ervaring met deze lader?

Soooowwwww... jij heb duidelijk deze knop:Zoeken nog niet gevonden ;)

Er is over deze lader al ontzettend veel gesproken.
Korte samenvatting:

Voordelen:
- Top lader waarmee je alles kunt laden. (dus ook lipo's, tot 11 cellen max 5,5A)

Nadelen:

Nadelen?

:D :D :D nadelen zijn er ook maar niet over de werking er van dat is prima .
vind het scherm iets onduidelijk en schakeld steed tussen 2 dingen heen en weer .
is onrustig maar daar kijk je natuurlijk niet de hele tijd naar .
en maar 2 knoppen om door het menu heen te komen
hebben we het nog niet gehad over de kleur van het snoer
maar dit is allemaal oppervlakkig deze opmerkingen verder een prima lader
groeten wiebe

Nadeel vind ik ook dat het display niet verlicht is... heb wel ooit eens een site gezien waar iemand dit vervangen had maar kan het niet meer terugvinden...

Voordeel is dat een update van de software mogelijk is, nadeel daarvan is dat dat ook regelmatig gebeurd, het hoeft blijkbaar toch niet in 1 keer goed :wink: . Maar met de laatste versie lijken echter de meesten heel goed uit de voeten te kunnen, met name lipo's worden veel voorzichtiger geladen als dat bv de Infinity2 dat doet...

Nadeel is dat de 330 niet lekker werkt op een schakelende voeding...

Ik vind de kleur van de kabel (roze) juist ijzersterk vanwege de herkenbaarheid...

Niets mis met deze lader. Zorg wel dat je een recente versie koopt met sowftware 8.X.
Goedkoper en mooi alternatief is de Jamara Xpeak 3

Satoer zei:
-Het laden op uitgang 2 blijft vaag
-De gebruiksaanwijzing vager-dan-vaag

Verder: technisch ding waar je 20jaar plezier van hebt. En vanwege de kleur van het aansluitsnoer zul je niet snel je motorkap dichtslaan, en kortsluiting veroorzaken :wink:

Kopen dat ding zeg ik :)

robert

En niemand heeft t over de kleur van de doos??
Daar durf ik niet mee op straat mee gezien worden hoor ;)

Niet iedereen is zo onzeker over zijn geaardheid hoor Niek...
schater.gif
Wat is er mis met roze? :nosmile: Zit echt tussen je oren dat je daar niet mee gezien wil worden... Men associeert roze heus niet gelijk met eh... Je weet wat ik bedoel.. ;)

Verder is de Schülze ISL 6-330d met software versie 8.6 een perfecte lader! :yes:

Zeker, en als je die voor een mooi prijsje van iemand over kan nemen is dat natuurlijk helemaal mooi! :lol:

Neem eens een kijkje op EBAY.DE daar worden de laders van Schultze regelmatig aangeboden voor toch veel minder geld als dat ik hem nieuw heb gekocht. Als je hem door hebt is het een prima lader jammer alleen dat er geen duidelijke Nederlandse handleiding bij zit...maar goed voor vragen heb je een prima Forum hier.

Groetjes Johan

Back