schulze ontvanger alpha-835s

Bertus

Vriend van modelbouwforum.nl
Forum veteraan
Ik heb een poosje geleden een draadje geopend over storing met electro
Maar ik kreeg geen duidelijk andwoord.
nu is mijn volgen de vraag wie heeft er ervaring met de 'nieuwe'schulze ontvanger alpha-835s?
Deze schijnt de storings tikken weg te filteren

Ik heb er inmiddels 2. In één woord: Einwandfrei :D

Voor de prijs een heel goede en lichte ontvanger met 8 uitgangen en mooie electronische trucjes waardoor hij net doet als ware het een dubbelsuper PCM ontvanger van 3x deze prijs.

Ben er heel tevreden mee. :D

Ook ervaringen met Alpha 435 zijn uitstekend. De ontvanger voor de "Ultimate", zowel bij indoor als outdoor gebruik.

Nadeel: Bij een eventuele storing wordt het laatst goed ontvangen signaal aan de servo's doorgegeven. Dus ook gas! 8O
Moderne regelaars zetten bij storing veiligheidshalve de motor uit. Bij een schulze gebeurt dit dus niet omdat de regelaare altijd een "goed" signaal krijgt.

Paul

Waar zijn de Schulze ontvangers te koop hier in Nederland.
Ik heb namelijk belangstelling voor de Alpha 835 w, ben op het web aan het zoeken geweest zonder veel resultaat.
Bij Schulze zijn ze te koop voor € 65 en hier bij een bepaalde zaak vragen ze maar liefs € 99 en ik heb geen ervaring met buitelands betalingsverkeer.

Jan :oops: :oops:

Ik wil iedereen alvast bedanken voor de snelle reachtie het blijkt uit de reachties dat het een goede ontvanger is ik wil hem in een mini excel zetten met een mega 16/15/2 en een vertraging van 3.1 op 1 en een 10x5 prop en 10.000 toeren.
Maar met een gewone ontvanger heb ik allemaal storing.
Met een pcm ontvanger niet meer maar die zijn nogal duur vandaar dat ik een schulze wil proberen.
Ik wacht nog even wat meer reachties af

Back