Man man miserie,...
Ik heb mijn set-up al gekocht voor mijn volgende heli die er aan zit te komen.
Ik kocht bij WOH duitsland de scorpion motor HK4530_540KV en de scorpion commander V 50V opto 130A, met de futaba BLS 172HV servos.
Vrijdag lag hier thuis alles fijn klaar nog netjes in de doos.
Bij het uit de doos halen van de ESC rook ik een vreemde geur, maar moeilijk te achterhalen , als je aan de esc rook, rook je een nieuw-zijnde geur maar toch zat er een tikkeltje verbrand bij, raar want je zou zeggen hij is nieuw.
Gisteren was er de FLY-inn op de vliegclub, dus ik dacht neem alles mee en vraag aan de andere wat ze er aan ruiken, dus veel man hebben aan de esc geroken en de meningen waren verdeeld. Sommige roken verbrand en andere nieuw, de ene zei, gaat uibranden en de andere dacht niets aan de hand gewoon vliegen...
Nu het rare aan het verhaal , ik heb de connectors gesoldeerd aan de esc en ingesteld met de progcard en alles werkTE netjes,
tot ik deze morgen dacht laat hem nog maar eens draaien, en daar was het hij had al moeite met te initialiseren. Terug de throttle calibratie gedaan toen initialiseerde hij, ik gaf een beetje input op de throttle stick en hup de rook kwam er uit als of het niets was.
gelukkig heb ik mijn heli nog niet, anders was dit waarschijnlijk op het ergste moment gebeurd....
Is er misschien nog iemand die een uitgefikte scorpion commander heeft gehad, nieuw of na de eerste 2 a 3 vluchten ?
Wat heb je er mee gedaan en is het de moeite om nog een andere te proberen?
In ieder geval als je er een koop en die ruikt vreemd aan de condensators, dan heb je er een die gaat uitbranden heel zeker....
Ik heb mijn set-up al gekocht voor mijn volgende heli die er aan zit te komen.
Ik kocht bij WOH duitsland de scorpion motor HK4530_540KV en de scorpion commander V 50V opto 130A, met de futaba BLS 172HV servos.
Vrijdag lag hier thuis alles fijn klaar nog netjes in de doos.
Bij het uit de doos halen van de ESC rook ik een vreemde geur, maar moeilijk te achterhalen , als je aan de esc rook, rook je een nieuw-zijnde geur maar toch zat er een tikkeltje verbrand bij, raar want je zou zeggen hij is nieuw.
Gisteren was er de FLY-inn op de vliegclub, dus ik dacht neem alles mee en vraag aan de andere wat ze er aan ruiken, dus veel man hebben aan de esc geroken en de meningen waren verdeeld. Sommige roken verbrand en andere nieuw, de ene zei, gaat uibranden en de andere dacht niets aan de hand gewoon vliegen...
Nu het rare aan het verhaal , ik heb de connectors gesoldeerd aan de esc en ingesteld met de progcard en alles werkTE netjes,
tot ik deze morgen dacht laat hem nog maar eens draaien, en daar was het hij had al moeite met te initialiseren. Terug de throttle calibratie gedaan toen initialiseerde hij, ik gaf een beetje input op de throttle stick en hup de rook kwam er uit als of het niets was.
gelukkig heb ik mijn heli nog niet, anders was dit waarschijnlijk op het ergste moment gebeurd....
Is er misschien nog iemand die een uitgefikte scorpion commander heeft gehad, nieuw of na de eerste 2 a 3 vluchten ?
Wat heb je er mee gedaan en is het de moeite om nog een andere te proberen?
In ieder geval als je er een koop en die ruikt vreemd aan de condensators, dan heb je er een die gaat uitbranden heel zeker....
