Scorpion HK2221-8 V2

Hoi.

Vanwege de hoge kosten die een 5oo size heli met zich meebrengt heb ik dit even op de langere baan geschoven.
Omdat ik het toch niet kan laten om heli te vliegen heb ik een CopterX besteld.
Ik ga de heli vliegen met deze combinatie die hier onder staat met een 12 tands pinion.
Zou ik met deze regelaar problemen kunnen krijgen of gaat dit helemaal goedkomen???
Stel ik mid timing in voor deze motor??

RC711.com: Scorpion 3595KV Brushless Outrunner Motor for T-Rex 450 S-HK2221-8

RC711.com: HobbyWing Pentium-60A Programmable Brushless ESC + connectors 121314121516

Groet: Adrie:)

Laatst bewerkt:
Ik heb begrepen dat skorpion motors toch wat meer amp trekken dan standaardmotoren, vandaar dat ik de 60 amp regelaar heb besteld.
Dus ik hoef me in ieder geval geen zorgen te maken dat de regelaar het niet aan kan.

Het gaat hier om de CopterX 450 AE V2.

Output : Continuous 60A, Burst 80A up to 10 Secs.
Op de site van Scorpion zie ik alleen: Max Continuous Current 60Amps. Er is mij meerdere keren 'verteld' dat de aangegeven waarde v/e Scorpion ESC de maximale output is. Als ik 'gelogen' heb, is dat in commissie. Sorry;).

Op de site van Scorpion zie ik alleen: Max Continuous Current 60Amps. Er is mij meerdere keren 'verteld' dat de aangegeven waarde v/e Scorpion ESC de maximale output is. Als ik 'gelogen' heb, is dat in commissie. Sorry;).

Het gaat hier niet om een scorpion regelaar.
Maar om deze regelaar RC711.com: HobbyWing Pentium-60A Programmable Brushless ESC + connectors 121314121516

Bij rc711 geven ze voor de scorpion een continuous current van 45 Amps.
Bij scorpion ook: Scorpion HKII-2221-8 - Scorpion Power System

Back