Scorpion HK2221-8 ??

Erg handig van Scorpion, hun magneten kunnen hoge temperaturen aan. Scorpion's claim is getest door Ralph Okon, in eerste instantie was hij zeeeer sceptisch over die 200 graden Celsius. Afhankelijk van kwaliteit houden normale Neodymium magneten er rond de 80-140C mee op.

Waar hebben jullie de Scorpions gekocht? Binnen Europa ken ik nog geen leverancier namelijk, ik ken wel:
Innov8tiveDesigns.com , (USA), ook motor-kits
RC Dude Hobbies Home Page (USA)
Go Brushless) (USA
Micron Radio Control (UK)

Verder de webshop van Scorpion zelf, Scorpion Power System , maar daar staan alle producten op 'out of stock'. Scorpion kan gewoon niet genoeg produceren, een batch van 500motoren was binnen twee dagen verkocht in the Ustated Knights :) Scorpion (Hong Kong, Belgische eigenaar) is naarstig op zoek naar machine operators om aan de vraag te kunnen voldoen. Ze zijn nu druk bezig met de ontwikkeling van 55 en 65mm statordiameter motor.

Laatst bewerkt:
Ik heb de Scorpion 8 gemonteerd met een 13 pinion 3300 toeren op het kopje, morgen maar eens kijken hoe hij presteert.

Vandaag dan eindelijk met de nieuwe Scorpion -8 kunnen vliegen, nou ik vindt het echt een toppertje van een motor.
met een 13T pinion 3300 toeren en gaan als de brandweer, 7min vliegen met een thunder-power 2100, motor en regelaar (Align) amper warm accu denk zo'n 40 graden:D

En dan te bedenken dat ik hiervoor met een JGF 450F motor met 11T pinion 2700 toeren draaide en ook max 7min kon vliegen.

Back