Scorpion motoren/regelaars, iehobby via eBay

Dank voor de link. Helaas alleen maar de kleintjes ;) , ik had graag ook nog wat grotere betaalbaar willen kopen. ACW verkoopt ze trouwens ook best betaalbaar, enkele grotere modellen.

Greetz, Aldert

Ik heb de prijzen niet vergeleken maar volgens Uli één van de goedkoopste adressen:
eBay Verkäufer: iehobby: scorpion

Volgens mij ook, heb er al een paar Scorpionmotoren besteld, en thuisgeleverd gekregen. Wat mij betreft, betrouwbare ebayer. (en véél goedkoper dan Lucien Miller.)

Zogezegd opererend vanuit USA, maar het spul komt uit Singapore (officiëel) of China (in werkelijkheid) verscheept. btw, steevast "toyparts, value 10 $ op zijn pakketjes, geen problemen...) Mijn eBay-wereld - iehobby

Je had het toch over 15 volt regelaars... wel, die zijn er dus.:rolleyes:

Dat was toen al met verbazing ge-uit en niet als wens dat ze tot 15V moeten gaan. Zo zie je dat 'forum-communicatie' al snel tot een intepretatie kan leiden anders dan ze bedoelt is.

Laatst bewerkt:
Dank voor de link. Helaas alleen maar de kleintjes ;) , ik had graag ook nog wat grotere betaalbaar willen kopen. ACW verkoopt ze trouwens ook best betaalbaar, enkele grotere modellen.

Greetz, Aldert

Die 4020 is anders een leuke als brandstofconverter op een kist tot 3 kg!
Goeie link Ron!

Maarreee... hoe moet ik die Scorpionmotoren een beetje plaatsen? Axi? Hyperion?

Back