Scorpion regelaar.

Adrie,

Ik kan je eigenlijk één advies geven...blijf weg van de Scorpion regelaars. Er zijn te veel slechte ervaringen met de regelaars. Kijk eens naar de Kontronik regelaars zou ik zeggen

John

ha ha 2 weken geleden nog een brandje gehad ZOEK DE REGELAAR meer foto's

file.php

..de afst. bed. v/d regelaar heb ik al wel gevonden, maar waarom zat die vast aan een esbit blokje!? Is dit niet gewoon de standaard heli BBQ op Pampushout? ;)

Tjezus man, dat geeft de term "fire it up" weer een hele nieuwe betekenis. Gelukkig is de boel weer hersteld.

Dat ligt eraan wat je ermee wilt. Bas de Groot en Michiel Slegers vliegen beide in de top van de dutch3d en waren niet tevreden over de (zwaarste) regelaar, mede omdat deze soms de motor niet goed kon uitzetten(!).
ECHTER vliegt niet iedereen zoals hen. Als je er rustig meer rond vliegt of wat licht aktro doet is het wellicht toereikend ?
De governor was niet zo strak, maar hier geldt wederom hetzelfde ...

Persoonlijk houd ik van de kontronik regelaars vanwege hun uitmuntende governor mode, maar daar zit ook wel een prijskaartje aan ....

Bas

ik heb een 55A liggen die ik wel aan je wil verkopen, is zo goed als nieuw en heeft iets van 10 vluchten gehad, hard 3d is geen probleem.
soft start en alles erop met afstandsbediening
verkoop em omdat de bec 6v is

Back