Beste duikboters,
Zo vlak voor het einde van het jaar gaan velen weer vooruitkijken op het volgende. Zo ook voor de Subsail, ons jaarlijkse vaar en praat evenement. Inmiddels is het weer binnen Isis besproken, en als datum is er uit gekomen:
27 Mei 2007
Dit is gekozen om een beetje van de Werkschependag, 17 Mei, af te gaan zitten, omdat daar ook een aantal van ons aanwezig willen zijn. En als ik het goed heb conflicteert het niet met onze Duitse onderwatercollega's, Grossbreitenbach zit op 13 Mei. Agenda's van de Belgische duikers zijn mij niet bekend. Wel is het Eerste Pinksterdag, mocht dat onoverkomelijke problemen geven hoor ik het graag. Voordeel is dat Tweede Pinksterdag er dan achteraan komt (ja hè hè ..... :wink: ) zodat de meesten een dag hebben om bij te komen, en meteen met de nieuwe ideeën aan de slag te gaan 8)
De setup zal weer hetzelfde zijn als de voorgaande jaren. Modelbotenclub Isis (site) wederom als gastheer, vanaf 10:00 welkom (mensen die willen helpen opbouwen al om 8:00), rond 11:00 begint het varen tot ongeveer 16:30. De aanmeldlijst is weer leeg gemaakt, dus roept U maar !! En vast van mij prettige feestdagen gewenst aan U allen !! :xmas: