Seabottom Subsail 2007

Discussie in 'Duikboten' gestart door Lex Verkuijl, 17 dec 2006.

  1. Lex Verkuijl

    Lex Verkuijl

    Lid geworden:
    30 okt 2004
    Berichten:
    4.619
    Locatie:
    Lelystad
    Hallo iedereen,

    Ook van mij dank! Aan diegenen die er s'morgens vroeg al waren om te helpen opbouwen. Aan de Isis leden die hun steentje hebben bijgedragen. Aan de mensen van de catering voor de goede zorgen. Aan VG Modelbouw voor hun aanwezigheid. En eigenlijk aan alle deelnemers die met hun aanwezigheid ervoor gezorgd hebben dat het weer een geslaagde dag is geworden!

    En ook ik had last van het praatvirus.... Veel te weinig gevaren, maar wel veel ervaringen uitgewisseld, en iedereen weer eens gesproken.

    Nu de Subsail al weer een paar dagen achter ons ligt komen de foto's al aardig los. De zip-file van Ronald Annaars heb ik al gedownload, misschien kan ik van MinneR ook een set foto's ontvangen? En ook van anderen die een aantal foto's hebben gemaakt, op een gegeven moment meen ik toch twee of drie man met camera's op statieven aan de overkant van het water te hebben waargenomen ... De foto's wil ik verzamelen om er weer een fotoreportage van te maken voor op de Vaargroep-site, alvast mijn dank.
     
  2. Annaars

    Annaars

    Lid geworden:
    13 nov 2006
    Berichten:
    69
    Locatie:
    Gouda
    Hoi Lex,

    Een van de camera's op statief aan de overkant was om mee te filmen (nieuwe camera, leuk onderwerp om mee te testen... :yes: ).
    Zodra het knip- en plakwerk klaar is, komt het resultaat uiteraard ook hier beschikbaar.

    Groet,
    Ronald.
     
  3. MinneR

    MinneR

    Lid geworden:
    29 mei 2007
    Berichten:
    114
    Locatie:
    Hengelo (ov)
    Lex & eventuele andere belangstellenden,

    De foto's die oin Lelystad zijn gemaakt staan in een zip-file op

    www.mbvdn.nl/fotoboek.htm en dan onder downloads

    M.v.g.
    Minne
     
  4. Mustang64

    Mustang64

    Lid geworden:
    7 dec 2006
    Berichten:
    1.145
    Locatie:
    Capelle a/d IJssel
    :D

    Top!
    Mooie foto's en ik sta er ook een paar keer op :oops: met Jos :pim: te praten over zijn U-96 :music:
    Foto's zijn opgeslagen in mijn U-boot map. :D
    Ik had zelf ook lopen schieten, maar je kan niet genoeg plaatjes hebben van al dat moois!!!

    Groeten,

    Joris
     
  5. Lex Verkuijl

    Lex Verkuijl

    Lid geworden:
    30 okt 2004
    Berichten:
    4.619
    Locatie:
    Lelystad
    Mooie foto's Minne, daar kunnen we wat mee! :worship:
     
  6. Roel van Essen

    Roel van Essen Forum veteraan

    Lid geworden:
    13 jul 2002
    Berichten:
    13.633
    Locatie:
    Betuwe
    Heren; Ik heb de topic 'ge-ont-stickied', dus vanaf nu gaat Subsail 2007 langzaam onder water...
    Tenzij dat jullie alle zieleroerselen over dit evenemt nog dagelijks aan het forum gaan toevertrouwen... :wink:
     
  7. Annaars

    Annaars

    Lid geworden:
    13 nov 2006
    Berichten:
    69
    Locatie:
    Gouda
    Na ruim 4 maanden zal ik dan maar zorgen dat dit topic weer even onder de aandacht komt...

    Ik had het al vermeld onder het draadje over Soesterberg: de DVD van Seabottom Subsail 2007 is (eindelijk... :oops: ) klaar! Raalst is zo goed om een demo mee te nemen naar Soesterberg, tesamen met een klein stapeltje (12 stuks, vroeg komen dus...) voor de eerste liefhebbers. Ik hoop zelf woensdag te komen met een aanvulling voor deze stapel, ik ben op dit moment even door m'n voorraad lege DVD's heen (slecht gepland, ik weet het...). Voor de liefhebbers die niet naar Soesterberg kunnen komen is het uiteraard mogelijk om een exemplaar toe te zenden, stuur me het adres maar even in een PB.

    Mochten er andere film-aanelkaarplakkers zijn, op verzoek zijn de orginele beelden (uncut) ook beschikbaar, zowel van deze DVD als de nog te maken DVD van de foto/filmshoot in Galderen. Zodra ik de videobeelden van Mathijs heb zal ik (hopelijk iets sneller dan deze) hiervan ook een DVD maken en beschikbaar stellen. @Raf: zodra ik nieuwe schijven in huis heb gaat er een compleet setje richting Belgiƫ!

    Grtz,
    Ronald.
     
  8. raf

    raf Forum veteraan

    Lid geworden:
    27 aug 2003
    Berichten:
    14.831
    Locatie:
    As,Belgiƫ
    hallo ronald

    bedankt opvoorhand

    we hebben hier nu nog twee tentoonstellingen in het voruitzicht
    eentje in marche en eentje in luxemburg en daarna is het winter stop
    en kan er weer gewerkt worden aan modellen die verleden jaar niet zijn afgeraakt

    groetjes raf
     
  9. Lex Verkuijl

    Lex Verkuijl

    Lid geworden:
    30 okt 2004
    Berichten:
    4.619
    Locatie:
    Lelystad
    Hoi Ronald,

    Ik heb vandaag in Soesterberg een copie meegenomen, en het mag er wezen! :thumbsup: Mooie film, de hele dag komt aan vaarbeelden weer voorbij. Mooi werk, dank voor je moeite! :worship: :worship:

    En voor mij persoonlijk zat er aan het eind nog een leuke verrassing, toppie!!
     
  10. SRS

    SRS

    Lid geworden:
    23 mei 2005
    Berichten:
    3.739
    Eh, ik ben erg benieuwd naar deze DVD.............Zal niet de enige zijn.


    @Annaars,

    Wat zijn de kosten?

    Douglas.
     
  11. Annaars

    Annaars

    Lid geworden:
    13 nov 2006
    Berichten:
    69
    Locatie:
    Gouda
    @Douglas (en anderen natuurlijk)

    Als het lukt om een deel van de DVD's alvast te verspreiden via Soesterberg en jullie je best doen om de volgende keer weer te zorgen voor veel te filmen/fotograveren subs, dan ben ik al dik tevreden :yes: !

    Grtz,
    Ronald.
     
  12. mdejong

    mdejong

    Lid geworden:
    8 mei 2005
    Berichten:
    545
    Locatie:
    Dordrecht
    @Annaars,

    Stuur me even een PB-tje met je adres gegevens dan zal ik de onderwaterbeelden uit de Galderse meren naar je toesturen.


    Groetjes:

    Mathijs
     

Deel Deze Pagina