Seabottom Subsail 2009

Héél vervelend allemaal...
Als jullie daar lekker in de erwtensoek bezig zijn, loop ik in Nijmegen tussen zo'n 2.000 dames in strakke sportoutfit.
Ik zou bijna (ja, bijna...) jaloers worden...

hallo

dus ik moet toch deze gaan bouwen voor volgend jaar
SAWFIS1.jpg

want dat geel valt goed op in de soep
groetjes raf

Hallo mensen,

Nog een weekje, dan staan we weer met z'n allen in Biddinghuizen! Vandaag hebben we er de steiger in gelegd om het water weer wat aan te kleden.

02.jpg

Er werd druk gewerkt!

03.jpg

"Past bijna, scheelt een heel klein stukkie"

06.jpg

Binnen het waadpak was het lekker warm en droog voor de camera.....

07.jpg

Opzij, opzij, opzij, maak plaats, maak plaats, maak plaats, we hebben ongeloofelijke haast.

08.jpg

Het ligt er weer mooi bij ...

09.jpg

... ook vanaf deze kant.

Alleen deze week nog wat proviand inslaan, dan zijn we helemaal klaar voor de 17e! De lunchpakketjes mogen dit jaar wat kleiner, we hebben lekkere broodjes bal in de aanbieding zondag!

Ik ook! Accu's vol, auto vol, geheugenkaartje van het fototoestel leeg (help me even herinneren om dat ding dan ook te gebruiken ...;)), proviand ingeladen, en ja, ook de laarzen ... Volgens de berichten zou het in de ochtend vanuit het westen op moeten klaren, daar ga ik dan maar even van uit. En zo niet, we hebben een grote tent, een overkapping, waterdichte modellen, warme broodjes bal, en goed gezelschap! Gaat hoe dan ook een leuke dag worden, tot morgen!

hallo

vandaag de u47 maar weer eens nat gemaakt op de marine vaardag
het beestje had eerst wat kuren maar begon zich dan later op de dag toch goed te gedragen
hing lekker aan de periscoop en liet zich goed sturen als was er een balck hole in de vijver waar je haast noppe ontvangst had
voor de rest een fijne dag en lekker weergehad

groetjes raf en voor al plezier morgen en veel foto's

hallo allemaal,

De auto zit volgepakt, volgens het weerbericht komt hier om 9u een droge bui langs, die neem ik op sleep dan op naar het noorden!

groeten,
Jan

Met groot verdriet heb ik het helaas niet kunnen halen.
Erg jammer om het te moeten missen.
Had zeker ook graag de Gato willen zien!!!
Volgende keer beter!!!
Hoop dat het een geslaagde dag is geweest voor hen die wel hebben kunnen gaan.

als vanouds !

Dus wederom DIKKE DANK aan de gehele familie Verkuijl en de Vaargroep Flevoland

Toch weer niet zoveel foto's genomen als ik wel had gedacht, maar toch maar eentje naar
Helga van Leur gestuurd. Nu maar afwachten

de foto's zijn qua onderwerp misschien wat eenzijdig geworden, maar dat is gewoon toeval: ik was
meer aan het varen dan aan het fotograferen. als iemand de originelen wil, geef dan even een seintje,
dan mail ik ze.

27254a1063e75a2e0.jpg

27254a1063e7b5bb1.jpg

27254a1063e83d288.jpg

27254a10641acf12d.jpg

27254a10641a6657e.jpg

27254a10644c86ccf.jpg

27254a10644d04e96.jpg

27254a10647adb548.jpg

27254a1064adaf5cb.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Mensen,
Het was weer prettig om een dag met jullie samen te zijn!

Hartelijke groet,
Gerben Bosman

Hieronder een van de mooiste foto's die ik heb gemaakt:cool:

28874a1042a07a80d.jpg

Hallo allemaal,

Ik vond het een geslaagde dag, helaas wat teveel vocht uit de lucht, maar in de middag toch met succes de maiden van mijn VIIC na het implosie verhaal.
Heel veel gepraat met forumleden die ik alleen van naam kon, leuk om ook de personen erachter te leren kennen.
Zal van de week even de maakte foto's posten om het plaatje compleet te maken.

Hallo allen,

Het was weer leuk om de meeste gezichten weer eens te zien achter de forum namen, en gelukkig knapte het weer gedurende de dag behoorlijk op.

Ik heb een klein filmpje geschoten alleen is er met het geluid wat mis gegaan, maar echt storend is het hopelijk niet :(

[URL="
2009[/URL]

Groeten,

Jan,

Back