Seabottom Subsail 2010

Een moet de eerste zijn: kanaal 56. De eerste potentiele dubbele. Dit is momenteel mijn enige kanaal voor de futaba set.

Ik hoop dat de Neptune van Ruben op 83 zit want ik heb 85
en dat is mijn enige kanaal wat ik heb.......
maar daar komen we wel uit denk ik zo

Smoes

Hi Manfred,

Geen smoezen he, tijd genoeg om met een van je collega's te ruilen ik wil die VIIC
wel zien varen.

Gr Chariot

Hoi Lex,

Ik probeer ook weer van de partij te zijn, hangt een beetje af van de planning van mijn werk, weet nog niet hoe de storingsdiensten vallen dit jaar.

Hi Manfred,

Geen smoezen he, tijd genoeg om met een van je collega's te ruilen ik wil die VIIC
wel zien varen.

Gr Chariot

Met alles er op en er aan Manfred ;)

@ Raf: Dank je wel! Ik zal tegen die tijd eens kijken welke kanalen nog vrij zijn en dan koop ik eventueel nog wel een setje kristallen er bij.

de ampfhibie zit op 2.4 ghz ;) (zal ik meenemen voor bym)

ruben

Jaaaa helemaal leuk :yes:

Betreft kanalen, ik ben in het bezit van de volgende 40MHZ reeks:
55, 58, 81, 83, 84, 85 en 88.

(expres zo'n uitgebreide reeks, want vorig jaar bij het zilvermeer had ik maar 1 paar en kon toen een paar keer niet te water toen ik het wilde)

En wat Lex zegt inderdaad, de knijperlijst goed bij en in de gaten houden, mag best wel wat zelfdiscipline inzitten :)

hallo

in mol zijn er geen knijpers wel dit progje op een laptop

dowloaden en reeds thuis proberen dan weet je hoe het werkt
Index of /bmsa/programma

je naam ingeven en je boot
dan je frequentie
als deze groen blijft is ze zowiezo vrij
geel wil zeggen dat de frequentie dubbel gebruikt wordt en dat kan met jezelf zijn als je meerdere boten op de zelfde frequentie mee hebt

orange wil zeggen dat deze reeds aan het varen/testen is

bij je vaarbeurt klik je op je frequentie en op de knop "copy"
en schuift je frequentie naar links
indien deze rood kleurt is ze dubbel in gebruik en moet je eventjes kijken wie er vaart
indien deze persoon niet aan het varen /testen is hem er eventjes op wijzen dat hij nog actief staat
en vragen of hij dat eventjes terug inorde wil zetten
[size=+2]nooit zelf iemand anders zijn frequentie terug zetten om problemen te vermeiden[/size]
dit doe je door op de frequentie te gaan staan in de kolom "toegewezen "en dan op wissen klikken
dan is dit kanaal terug vrij gegeven

het is eventjes gewoon worden hoe het werkt maar eens je het door hebt werkt het naar behoren
en indien iemand vergeet uit te loggen kan je nog een babbeltje maken hahahaha

groetjes raf

Laatst bewerkt:
Ah, mooi tooltje Raf, ik zal eens kijken welke frequentie's mijn kanalen hebben en die ook uit het hoofd leren :p :)

Laatst bewerkt:
zo te zien varen jullie op de 35 MHZ.
Is dat in België toegelaten?

Ik ruik een verhitte discussie, meningen, ruzie , veel ''of topic'' reacties en een bezem...

en indien iemand vergeet uit te loggen kan je nog een babbeltje maken hahahaha

Jaja, en daar heb jij geen problemen mee... Met babbeltjes maken dan... Hahaha...

Laatst bewerkt:
Back