Seabottom Subsail 2012

Bij deze de eerste afmelding. Heb het IX project geannuleerd. Boot staat inmiddels te pronken bij een nieuwe eigenaar.

U-boten en heli's is teveel van het goede ;)

full

Ook maar meteen een

* * U P D A T E * *

Nog iets meer dan een week, de weermannen hebben het al over een goed Pinksterweekend, temperaturen gaan omhoog, ook het waterpeil in Biddinghuizen dankzij de regen de laatste tijd, broodjes bal en drankjes zijn geregeld .... kortom, we zijn er klaar voor!

We zitten nu op 21 aangemelde deelnemers, dat gaat weer een gezellige dag worden. Zoals altijd starten we rond 9:00 met de opbouw, als er mensen zijn die hierbij willen meehelpen (heel graag !!) zijn die van harte welkom. Uurtje of 9:30 - 10:00 is dan prima! Dan zijn we net zoals voorgaande jaren weer lekker vlot klaar en kan er gevaren worden!

Ik heb er weer zin in, tot over een week! :thumbsup:

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi Lex

Bij deze wil ik mij ook aanmelden voor de subsail.
Gezien de reisafstand zal ik waarschijnlijk niet zo vroeg daar kunnen zijn om mee te kunnen helpen met opbouwen.

(ik krijg nu wel een drukke week om de boten vaar klaar te krijgen.maar dat moet lukken.)

Haha Lex, tsja.. vliegen blijft de voorkeur houden en de ruimte is hier nu eenmaal wat beperkt. Al met al zou de boot toch weer op de kast blijven staan, net als de vorige keer. Dan heeft het ook weinig zin... ;)

hallo
ik kom ook nog even kijken:)mijn sub is nog niet af dus die laat ik denk ik maar thuis;)informatie opdoen en foto's maken word het dan:rolleyes:

mvg abel

ik leg m wel in de auto dan kank m er altijd nog bij pakken;)alsk zo rondkijk opt forum is mijn subje nog maar kinderspel:oops: dus ga er niet mee pronken;)

gr abel

hallo

nee ikke nie
ik moest wel groot bouwen want toen waren der nog geen miniatuur spullen als ventielen
maar van die dikke messing blokken die loei zwaar wogen

maar iedereen is ooit wel eens begonnen dus mee brengen die boot

gr raf en tot aan het water

Raf,
je hebt altijd baas boven baas he?
Neem je ook tafels mee naar Biddinghuizen Raf?
En Marc neem je die ook mee?

Hein

haha oke dan zal ik hem meenemen;) tis alleen nog maar de romp waar nog een hoop aan moet gebeuren! ga m dus ook niet ''tentoonstellen'':P

gr abel

hallo abel

nee tentoonstellen niet maar gewoon naat de andere op tafel zetten wel
de 23 is naar de haaien
de ATS heeft de geest gegeven en ik hoop dat norbert hem terug gemaakt krijgt
want een BTS geraakt er niet in,daar er gewoonweg geen plaats in is
wat ik hier mankeer aan plaats heb ik in de fox met overschot
dus een lekker grote duiktank kan er in

gr raf

mr maniac mijn sub is ook nog niet af ,neem hem wel mee samen met een half lees afgebouwde u552,heb immers geleerd op dit forum een sub op het droge is immers ook een sub,en zeker niet minachtig over je sub doen,ben zelf ook al een paar dagen kribbig(volgens mijn collega,s)en dat alleen omdat ik voor het eerst naar biddinghuizen kom met m,n victor 3 waarvan ik echt niet weet wat ze er van gaan vinden,m vr gr dhr moesker jr

haha oke;) maar heb even bij u foto's gekeken en dat ziet er toch al wel stukken beter uit als mijn subje... maar zal m wel meenemen:)
mvg abel

Laatst bewerkt:
Denk er wel aan dat de accu's zondag avond geladen moeten zijn.
En neem zeker zonnebrand olie mee.
Lex heeft mooi weer besteld.

Hein

ik kom natuurlijk ook kijken, alhoewel ik in geen eeuwen een subje heb aangeraakt.
Ik zal proberen een hydrofoon in elkaar te schroeven,
dan kunnen we nog even naar de herriemakers luisteren..

allemaal aan de oplader ? of toch maar aan de barbeque ?
zie jullie morgen !

hallo

gelukkig hadden we vandaag dag van het park
de skip wilde wel varen maar duiken was er niet bij
de pomp motor hoorde je draaien maar voor de rest nada
weer dat stomme pinnetje in die kavan pomp weg geroest
dat krijg je na de winter stop
dus ik dit terug thuis zijnde verholpen en getest in het test basin ?????
wat doen die duikroeren toch zo raar
na de zaak bekeken te hebben blijkt dat ze verkeerd sturen ?????
daar was niets aan veranderd en toch stuurde de ltr de roeren verkeerd om
ik moest heel de ltr een halve slag draaien om alles terug normaal te krijgen
waar dit aan liegt ???????? geen idee maar gelukkig is het optijd hersteld
de 21 heeft nog niet gevaren das dat kan belofte vol worden morgen
en de ltr 5 zit er niet tussen die neem ik nu zo los mee om te kijken of hij stabiel blijft
blijft hij inorde dan is er iets in de 21 niet helemaal inorde met de stroom voorziening en moet deze helemaal na gekeken worden tot de fout er uit gehaalt is
morgen een gewone ltr in de plaats zetten dan kan ik tenminste varen zonder problemen

gr raf

Back