Seabottom Subsail 2013

full

U P D A T E

Hallo allemaal,

Ik kom net uit Biddinghuizen terug, alles is klaar om ons te ontvangen! Ik hoop alleen dat het weer nog wat mee wil werken, de berichten zijn niet echt gunstig ...:mad: Maakt voor de boten niet uit natuurlijk, het wordt dan alleen wat druk onder het zeil om de zenders droog te houden .. ;)

Qua catering hebben we weer de bekende broodjes bal, en ook broodjes kaas en ham (of iets dergelijks). Koffie, fris etc is er ook, dus voor de inwendige mens is het ook weer geregeld.

Het water staat wel op normaal peil, maar is nog steeds net zo groen als in het filmpje van Ruben. Laat je onderwatercamera's maar thuis, heeft geen zin! ;)

Voor diegenen die het nog eens willen bekijken hier de routebeschrijving naar Vaargroep Flevoland:

full

Beetje dichterbij, vanaf de kruissing bij de provinciale weg naar het vaarwater:

full

- Vanaf de omcirkelde kruising naar de rotonde, daar rechts naar de Ford garage.
- Dan rechtdoor door het plaatselijke winkelcentrum(pje).
- Aan het eind rechts, en meteen schuin links. (hobbel de bobbel weg)
- Dan aan het eind links en 100 meter verder rechts de Sportlaan op.
- Deze uitrijden (pas op, er zit een geniepige 'verborgen verkeersdrempel' na de ingang van het sportpark) en rechtdoor het bos in.
- Dan kun je aan het eind rechts naar de ingang van het vaarwater van Vaagroep Flevoland.

Allemaal een fijn Pinksterweekend gewenst, en tot maandag! :thumbsup:

Laatst bewerkt door een moderator:
ach regen of niet ik kom wel en breng mijn eigen water mee
dan kan ik tenminste varen en tegelijk mijn boot zien

varen doe ik zo wie zo niet veel hahaha

gr raf

heeft iemand een model van zo'n houten boot met laaddeuren op de zijkant waarin van elke soort dier twee stuks mee kunnen ? just in case ... ;-)

Ondanks de weersvoorspelling heb ik wel echt zin aan maandag. :D

Heb nog nooit met een rc sub gevaren (of een varend gezien.) maar heb al wel 2 modellen staan. (nouja.. modellen, een Delta die nog niet vaarklaar is en een bouwdoos van een Seawolf. :lol: )

Dus ben wel erg benieuwt om eens een varend model te zien.

Mag je ook met een normaal bootje varen? dan kan ik iig nog ergens mee varen.

Wat is verder nog verstandig om mee te nemen? (stoel oid? of is dat niet nodig? )

Inderdaad, zoals eerder gezegd mogen drijfbootjes ook. Maar alleen in het aparte deel en/of helemaal achteraan op de vijver (het snelle spul, dat is toch zo weer terug ...) Stoelen hoef je niet mee te nemen, zijn er voldoende.

hallo

heeft er iemand twee witte ledjes van 3 mm op over schot
en ze mee brengen naar het sub treffen maandag
kem er 12 volt opgezet en das dus een beetje te veul
verkeerde kant van de weerstand gepakt met het test draadje en pfffffh
gedaan met de lol
anders woensdag maar naar de shop en hopen dat hij er twee heeft
gr raf

nee zonder weerstand
de weerstand zit reed in de boot gebouwd
alvast bedankt Hans

gr raf

Gisteren samen met Ruben ter plekke de kwaliteit van het water gecontroleerd.
A. Het water was (ook onder de oppervlakte) nat;
B. De snert was niet dik genoeg om er soep van te maken maar er is hoop;
C. Er zitten hier en daar al een paar subs in, we zagen er zelfs een springen. Dus voor de kleine subs hierbij een waarschuwing: Nessie is er ook! Ontsteek dus uw Led-verlichting...

Oh sh*t.... Biddinghuizer Nessie.... Daar heb ik ervaring mee!
EHBO-trommel maar weer meenemen.
Gerben, zorg jij voor de "ontsmettingsvloeistof"?

als het weer gaat zijn zoals het hier vandaag geweest is dan ben ik tevreden

gr raf

Ik heb net het weerbericht op RTL4 gezien: We lopen klem tussen twee fronten, hele dag bewolkt en af en toe regen. Het gekke is dat volgens Buienradar we het in het midden van het land, en daar zitten we morgen, de hele dag droog houden... Wie heeft er gelijk, zeg het maar .. :rolleyes:

Hoe dan ook, als we de tent opzetten kan er niets gebeuren. Wij staan droog bij een bui, de boten die dan varen kunnen er tegen. En er is koffie, warme broodjes gehaktbal, goed gezelschap, dus ach, wat maakt een beetje regen dan uit? Áls het al valt, ik ben fan van Buienradar ... :thumbsup:

Tot morgen allemaal!

Back