Heb afgelopen vrijdag een gesprek gehad in Hillegom. Denk niet dat het iets gaat worden.
1. De datum is op 7 september.(volgens mijn heeft Raf dan ook een vaardag)
2. De huur van het bad is € 200,00 exclusief btw.
3. Toegang vragen voor degene die komen kijken. Denk dat je dan zelf de
dan de hele dag in touw bent.
4. Willen dit combineren met oppervlakte schepen.
5. Na dit gebeuren is er om 16.00 uur zwemmen voor honden.
Dit is het mailtje wat ik kreeg;
Ik heb even nagedacht over de huur van het zwembad op 7 september 2014 voor de modelbootdag.
Je kan het zwembad gebruiken van 10:00 uur tm 15:00 uur voor een prijs van € 200 ex btw.
Normaal kost het zwembad € 100 per uur.
Ik stel voor dat je aan de bezoekers een kleine entreeprijs vraagt, zodat je wat kosten terug kunt verdienen.
Om nu iets te organiseren voorduikboten en oppervlakte schepen lijkt me iets te veel.
De meeste mensen komen van ver en hebben zoiets; moet ik ook nog betalen.
Het is op zich best wel jammer, want het is een mooie locatie. Maar om dit helemaal in je eentje te gaan organiseren is een beetje erg veel van het goede.
Ga ze ook een mailtje sturen dat ik dit voorbij laat gaan.
Groetjes,
Eric
1. De datum is op 7 september.(volgens mijn heeft Raf dan ook een vaardag)
2. De huur van het bad is € 200,00 exclusief btw.
3. Toegang vragen voor degene die komen kijken. Denk dat je dan zelf de
dan de hele dag in touw bent.
4. Willen dit combineren met oppervlakte schepen.
5. Na dit gebeuren is er om 16.00 uur zwemmen voor honden.
Dit is het mailtje wat ik kreeg;
Ik heb even nagedacht over de huur van het zwembad op 7 september 2014 voor de modelbootdag.
Je kan het zwembad gebruiken van 10:00 uur tm 15:00 uur voor een prijs van € 200 ex btw.
Normaal kost het zwembad € 100 per uur.
Ik stel voor dat je aan de bezoekers een kleine entreeprijs vraagt, zodat je wat kosten terug kunt verdienen.
Om nu iets te organiseren voorduikboten en oppervlakte schepen lijkt me iets te veel.
De meeste mensen komen van ver en hebben zoiets; moet ik ook nog betalen.
Het is op zich best wel jammer, want het is een mooie locatie. Maar om dit helemaal in je eentje te gaan organiseren is een beetje erg veel van het goede.
Ga ze ook een mailtje sturen dat ik dit voorbij laat gaan.
Groetjes,
Eric