N
nwolsink
Guest
In navolging op dit topic van mij Beginnen met electro vliegen welk toestel? nu dit vervolg.
Na vele jaren van afwezigheid ben ik onlangs weer enthousiast begonnen in de modelbouw, ditmaal met heli vliegen (TT Mini Titan E325). Dit viel me echter toch wat tegen, het is ten eerste vrij moeilijk en je bent derhalve afhankelijk van derden om het te leren. Nu is geduld zeker niet mijn sterkste kant en wil ik graag vliegen en daarbij niet afhankelijk zijn van anderen > dan maar weer de bekende weg > een vliegtuig
> (leren) heli vliegen komt dan tzt wel weer een keer :wink:
Na diverse vliegtuigen te hebben overwogen is de keuze uitgegaan naar de Katana S 30E V2!
Mijn keuze gaat verder uit naar de volgende delen:
-Servo's: 4x Hitec HS-65 HB Karbonite
-PROPPELLER: APC thin electric 14x7
-Ontvanger: Robbe R-138 DF 35 MHZ
-LIPO: FLIGHTPOWER EVO25 2170mah 3S
-Regelaar: Hacker X-40 pro
-Motor: Hacker A30-14L
Als je goed kijkt kan je rechtsvoor de aan/uit schakelaar zien zitten, daar kan je dus nog bij met de kap erop
Alle kabels netje opgeruimt
Verderop in het draadje staan nog wat bouwvragen
Na vele jaren van afwezigheid ben ik onlangs weer enthousiast begonnen in de modelbouw, ditmaal met heli vliegen (TT Mini Titan E325). Dit viel me echter toch wat tegen, het is ten eerste vrij moeilijk en je bent derhalve afhankelijk van derden om het te leren. Nu is geduld zeker niet mijn sterkste kant en wil ik graag vliegen en daarbij niet afhankelijk zijn van anderen > dan maar weer de bekende weg > een vliegtuig

Na diverse vliegtuigen te hebben overwogen is de keuze uitgegaan naar de Katana S 30E V2!
Mijn keuze gaat verder uit naar de volgende delen:
-Servo's: 4x Hitec HS-65 HB Karbonite
-PROPPELLER: APC thin electric 14x7
-Ontvanger: Robbe R-138 DF 35 MHZ
-LIPO: FLIGHTPOWER EVO25 2170mah 3S
-Regelaar: Hacker X-40 pro
-Motor: Hacker A30-14L
Als je goed kijkt kan je rechtsvoor de aan/uit schakelaar zien zitten, daar kan je dus nog bij met de kap erop
Alle kabels netje opgeruimt
Verderop in het draadje staan nog wat bouwvragen