Paul,
Wat mis gelopen met de quote
Aan de roerhoorn van de rudder zit dat inbusdingetje, dit kun je omdraaien (het moertje zit dan aan de onderkant).
De aansturing moet loepzuiver zijn met deze (kleinere) servos voor het beste resultaat. Mogelijk wringt er iets.
Gewicht al goed en wel maar je servoschroeven (ziet er iets uit om MDF te vijzen) dan ook maar veranderen als we over het gewicht van een kwiklink praten
Stevo
Stevo,
Is de quote zo beter??? Lol!
Ok, dat imbusdingetje gaat naar de andere kant, duidelijk..
Wringen doet er niets, alles loopt betrekkelijk soepel alleen de uiterste standen van de roeren vragen meer kracht van de servo, maar dat lijkt me normaal, toch?
En die gewichts-issue.... dan moet je bij Nick zijn. Je wilt niet weten hoelang we daar over gediscussieerd hebben, hij wil er echt elk grammetje uit halen! En dan moet papa maar mee he? ;-).
Johan,
ehhh, nog langer? Hoe zit het dan met de kracht van de servo, die gaat toch ook ras naar beneden als je de arm nog langer gaat maken?
En grotere, dus sterkere servo's heeft geen zin. Die zaten er al in en waren te zwaar. Er moest hierdoor extra lood in de neus en dat is ''not done'' bij deze kist begreep ik.
Dan is er ook een ander probleem... Als je ziet hoe Nick er mee vliegt dan vraag ik mij af of deze servo's het al aan kunnen met de arm die er nu op zit qua lengte. Hij gaat flink tekeer met dit soort kisten.
Al met al een lastig geheel. Ik zal de aansturingen nog eens goed nalopen en kijken of er nog meer uit te halen is als ik de dingen die Stevo aangaf ga veranderen, ik hoop van wel

.
Heren bedankt en groeten,
Paul.