sebart sukhoi s29 E30

• Topicstarter Topicstarter Acropilot
  • Startdatum Startdatum
vandaag al wat gebouwd/gemonteerd :P

eerst maar die wingfillet gedaan, en dat schiet al lekker op, dan 1 vleugel al afgebouwd op uitzondering van servo na, en dan gouw nog de verticale stabilo, bedoeling is dat dit kistje morgen vliegklaar is zodat ie mee kan op kamp :P :hammer:

hier dan wat pics:

img0539mr9.jpg

was de eerste keer dat ik ooit georacoverd heb :P
en het is best goed gelukt :P
hier zie je dus de wingfillet ;)

img0541tz8.jpg

hier dan de complete vleugel :)

img0540ot5.jpg

hier dan de verticale stabilo afgewerkt, lekker groot ding, met een uitslag van 90 graden (zelf meer :hammer: )

tot hiertoe

grtz

samuel speltdoorn zei:
hmmm, ik ga 5 minuten gebruiken :P
is goed genoeg, echt veel lijmen moet je niet doen, enige probleem waar ik mee zit, is dat ik hs81 servos heb genomen, en dat ik wat zal moeten bijvijlen, maar achja, die hebben wel wat meer torque dan de standaard hs 65 HB servos, en wegen amper meer dus :P

mvg, sam

je zal de eerste zijn die kan bijvijlen
mij nog nooit gelukt daarom :lol:

roberco zei:
samuel speltdoorn zei:
hmmm, ik ga 5 minuten gebruiken :P
is goed genoeg, echt veel lijmen moet je niet doen, enige probleem waar ik mee zit, is dat ik hs81 servos heb genomen, en dat ik wat zal moeten bijvijlen, maar achja, die hebben wel wat meer torque dan de standaard hs 65 HB servos, en wegen amper meer dus :P

mvg, sam

je zal de eerste zijn die kan bijvijlen
mij nog nooit gelukt daarom :lol:

hoe bedoel je?

ik probeer :oops:

ik vertrek morgenvroeg op reis, en als ik terug kom moet ik meteen naar kamp, ben van plan romp hier af te bouwen
en op kamp de vleugels.

Ziet er goed uit! :D
Ben benieuwd wat je ervaringen met dit kistje gaan zijn!
Is deze redelijk goedmoedig of erg nerveus? (alleen voor zeer ervaren vliegers of ook voor beginnende acro vliegers?) :?

Wat verwacht je aan vliegtijd met die 2500 LiPo???
Met de iets lichtere accu komt ie volgens toelichting aan einde filmpje op 8-9 minuten... :D
Enig idee wat startgewicht is???

Alvast een preview van wat je kunt gaan verwachten 8O 8)
[/media]

Laatst bewerkt door een moderator:
filmpje heb ik al 100 x bekeken :P reden ook waarom ik hem gekocht heb :P

ikzelf bij beginner in 3d, ben wel al de basic trics aan het leren met outdoorshocks, maar heb deze gekocht om ze nog mooier uit te voeren.

ik verwacht een vliegtijf van 12 minuten ongeveer met zware 3d, als je wat met gas speelt en gewoon rondtuft, haal je zeker 15 min, maar heb me nog een zenza lipo voor erbij aangeshaft van 2200 mah voor langere vluchttijden te halen :)

startgewicht heb ik nu nog geen idee van, ben nog maar net bezig eigenlijk, nog maar 1 vleugel af, landinggear is klaar, verticale en horizontale stabilo liggen nu te drogen, en straks servos in de romp en motor erin, met wat geluk bouw ik de vleugels vanavond nog af dan :)

over dat nerveus, de katana is zelf te vliegen als 2de kist, en sebastiano silveretti zegt dat de sukhoi bijna hetzelfde vliegt als de katana, maar zelf nog stabieler.
dus deze kist moet goed te doen zijn :)

ik post straks wel wat fotos, eerst effe eten klaarmaken :)

grtz

ik stop met bouwen nu, ik moet nog veel teveel klaarzetten voor franklrijk :P

maar, ik neem hem wel mee naar kamp om hem daar af te werken, wat er nog moet gebeuren: vleugels afwerken
elevator en rudder servo erin
en nog wat soldeer werk, motor zit er al in en kap is klaar, ik plaats dan wel ff een picje :)

wel heb ik een paar plekjes waar je zo van die witte secondelijm dampen ziet op de oracover, mag ik dat wegwrijven met aceton of tast dat de oracover zen kleur aan???

mvg :)

img0543lx0.jpg

totaal beeldje van de sukhoi op het terras ;)

tell me if you like it ;)

mzzl

Laatst bewerkt door een moderator:
nice plane :p
wist alleens niet dat je een zus had 8O
Goe bezig na al die tijd komek da te wete via het forum :lol:

mvg sven

lol, bedankt mannen!
ben em nu aan het inpakken al voor modelbouwkamp, is ne volledige mummie nu, en zit in grote kartonnen doos, dus zal ni stuk gaan :lol:

moet op kamp wel nog hele boel doen, maar lukt wel :)

grtz

waarschijnlijk snuffelt ze elke post van u op ofzo zeh op zoek naar hare naam of een aanwijzing ernaar :lol:
Mah ge hebt schoon geposeerd zeh! 8)

mvg sven

Back