Kijk hier eens, meer dan genoeg keuze tegen scherpe prijzen:
- Monkeytoys.de
- Monkeytoys.de
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
het maakt niet uit wat voor merk je tegenwoordig kiest er zijn altyd onderdelen te krijgen
Als je dan kijkt naar de nieuwe FW-06 en de Fazer van Kyosho en de RS4 van HPI (heb de RS4 en de Fazer eergisteren bij Shamrock in Maastricht in mijn handen gehad), dan vind ik dat je bij de Seben auto's toch wel veel krijgt voor je geld. Prijzen van de Kyosho en de HPI liggen rond de 270 tot 330 euro. Terwijl je voor 'hetzelfde' van Seben maar tegen de 200 betaald.
En qua onderdelen...ik had afgelopen maandag een set velgjes van de Seben-Racing site besteld voor een vriend van me, en ze waren donderdag al binnen (woon zelf in Duitsland). Dus zou er iets kapot gaan, dan heb ik reserve onderdelen snel in huis.
Hou in gedachten dat ik een beginner ben en niet meteen een bak met geld wil uitgeven. Is het dan toch verstandig om voor de Seben- Racing te gaan, of zou ik dan toch beter voor hetzelfde geld en héél wat opties minder voor een Fazer gaan...
Gr
Daan
Alleen heb ik aan de stelschroeven gedraaid voordat ik ermee gereden had (beginnersfout) en nu is het moeilijk om hem te starten. Als hij eenmaal loopt dat hij het goed. Ik ben hem nog aan het inrijden.
1x binnen geweest toen hij er net was, maar hard weer weggelopen....
de trekstarters gaan well heel snel kapot maar de roto starter is snel door zn batterije heen en slijt ook niet te zuinig maar qua prijs van 10 of 20 euro raad ik de roto aan