Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Owen zei:Krijgen we wel het adres en kamernummer van het ziekenhuis? Zodat we een van harte beterschap kaartje kunnen sturen?
Mocht het vliegen echt niet meer gaan, mag ik je dan als eerste uitdagen voor een rondje golf?![]()
Owen zei:Uhmm volgens mij staat er in de handleiding van elke draadloze netwerk kaart: Do not use in airplanes, hospitals or other places with highly important or life saving electronics![]()
![]()
Maar in ruil voor een closeup van de zustertjes zal ik het niet doorvertellen![]()
Owen zei:hmm wel draadloos netwerkje laten zien, maar dan een beveiligings key er op gooien?
Das flauwDas net zoiets als de zuster naakt aan je bed, en er niet aan mogen zitten
![]()
Gelukkig is een wep key in 15 minuten gehacked en een WPA in 50 minuten. Als je daar ligt heb je toch niets beters te doen.
Owen zei:Krijgen we wel het adres en kamernummer van het ziekenhuis? Zodat we een van harte beterschap kaartje kunnen sturen?
Mocht het vliegen echt niet meer gaan, mag ik je dan als eerste uitdagen voor een rondje golf?![]()
Loet Wakkerman zei:Owen zei:Krijgen we wel het adres en kamernummer van het ziekenhuis? Zodat we een van harte beterschap kaartje kunnen sturen?
26 juni 2006, dus maandag a.s. gaat het gebeuren.
Leuk dat jullie aan me denken maar ik dacht dat ik nu een weekje rust zou hebben, het modelvliegen kon relativeren en me in alle rust kon voorbereiden op mijn toekomst![]()
woldlake zei:Loet Wakkerman zei:Owen zei:Krijgen we wel het adres en kamernummer van het ziekenhuis? Zodat we een van harte beterschap kaartje kunnen sturen?
26 juni 2006, dus maandag a.s. gaat het gebeuren.
Leuk dat jullie aan me denken maar ik dacht dat ik nu een weekje rust zou hebben, het modelvliegen kon relativeren en me in alle rust kon voorbereiden op mijn toekomst![]()
Ja ja beetje achter de zustertjes aan bedoel je. :lol:
Loet Wakkerman zei:Mijn JAK is binnen. En Marco, heb jij ze al? Hij ziet er mooi uit moet ik eerlijk zeggen. :evil:
marco_leeflang zei:Loet Wakkerman zei:Mijn JAK is binnen. En Marco, heb jij ze al? Hij ziet er mooi uit moet ik eerlijk zeggen. :evil:
Zijn vorige week aangekomen, hebben flink wat weken rond gezworven in rusland.
Motoren zien er erg goed uit, alle motoren dezelfde goede afwerking etc.
Inmiddels 1 motor aan het 'inlopen', af en toe laten pieken en erg indrukwekkend.
Bezit helaas geen toerenteller om met de Fora te vergelijken.
Op het geluid afgaande zit er meer vernijn in dan de Fora met dezelfde prop.
Helaas is de maatvoering iets anders t.o.v. de Fora zodat ik niet de kans had in het weekend met de JAK te vliegen, moet e.e.a. aanpassen.
Wordt dus komend weekend.
Loet Wakkerman zei:Ga er maar van uit dat de JAK een stuk beter is dan de FORA.
Wat voor propje gebruik je?
marco_leeflang zei:Loet Wakkerman zei:Ga er maar van uit dat de JAK een stuk beter is dan de FORA.
Wat voor propje gebruik je?
Met de 1e Fora op advies van Stan Chorny een aantal verschillende props meebesteld om mee te testen en daaruit een rode en groene type geselecteerd.
Hiervan heb ik er toen enkele besteld, spoed gegevens prop onbekend
Gebruik meestal de groene prop.
Deze prop zal waarschijnlijk niet met MTR mogen worden toegepast :?:
Owen zei:Ik dacht dat naakt foto's op het forum niet toegestaan waren
Maar goed om te horen dat het volgens de arts allemaal goed gegaan is.
Zo'n dikke bil heeft mischien ook wel voordeel hoor, hoef je minder ver te bukken voor je op de grond zit
Hoop dat je zelf ook snel weer het idee krijgt dat het wel goed is gegaan
Forum is idd een beedje dood, mischien dat iedereen op vakantie is??
Met wie vliegt Monique nou op het NK?