T
the titan
Guest
hoi,
ik ben op zoek naar informatie omtrend een hobby cnc machine.
we zoeken er metaal, epoxy, hout en kunststoffen mee te frezen.
oppervlakte ergens 50 op 50 werkbaar oppervlak, met ook een zekere hoogte optie want het moet dienen voor oa 19 inch rack frontplaten te maken, evenals fijn freeswerk voor miniaturen.
(soort 2.5D) tot 3D.
we denken aan een portaalfrees.
Tevens zoeken we een tekenpaket dat niet te duur is en waaruit eenvoudig de instructies voor het frezen kunnen worden berekend.
We hadden al een paar toestellen gezien, maar ik zou die terug moeten opzoeken want ik ken de site niet van buiten.
dus even samengevat.
we zoeken:
1.een toestel (portaalfrees) van zeker 50 op 50 cm en een bepaalde hoogte.
2.tekenpakket die toelaat gemakklijk de g-code voor zo'n stuk te genereren. (meest heikele punt dat we tot nu hadden)
wie kent zulke machines/paketten?
bedankt, T.
ik ben op zoek naar informatie omtrend een hobby cnc machine.
we zoeken er metaal, epoxy, hout en kunststoffen mee te frezen.
oppervlakte ergens 50 op 50 werkbaar oppervlak, met ook een zekere hoogte optie want het moet dienen voor oa 19 inch rack frontplaten te maken, evenals fijn freeswerk voor miniaturen.
(soort 2.5D) tot 3D.
we denken aan een portaalfrees.
Tevens zoeken we een tekenpaket dat niet te duur is en waaruit eenvoudig de instructies voor het frezen kunnen worden berekend.
We hadden al een paar toestellen gezien, maar ik zou die terug moeten opzoeken want ik ken de site niet van buiten.
dus even samengevat.
we zoeken:
1.een toestel (portaalfrees) van zeker 50 op 50 cm en een bepaalde hoogte.
2.tekenpakket die toelaat gemakklijk de g-code voor zo'n stuk te genereren. (meest heikele punt dat we tot nu hadden)
wie kent zulke machines/paketten?
bedankt, T.