Ja inderdaad Kevin, de meeste updates van de 977evo passen 1 op 1 op de Viper, zoals de nieuwe low inertia versnellingsbak met moduul 0.8 en de evo radioplaat met flex aan de achterkant. Maar de onderplaat is ietsje aangepast. Aan de voorkant iets smaller, zodat de ophanging van onderste draagarmen iets verder naar binnen kan, om zo de draagarmen iets langer te maken. En een kleine aanpassing in het midden van de onderplaat aan de voorkant bij het schuifgewicht onder de tank, voor iets meer flex. Dat laatste kan ik zo thuis op mijn freesmachine zelf aanpassen. Heb het al op tekening staan.

Alleen nog even programmeren.
Ja klopt, heb Gerben veel geholpen, ik help iedereen. Vind het altijd leuk om te zien dat iemand’s auto daarna beter gaat en diegene dan zoveel meer plezier aan de hobby heeft. Daar geniet ik dan ook weer van. Mocht je eens op het AMCA circuit in Apeldoorn komen (gast)rijden en je kan hulp gebruiken, laat het maar weten. Je hoeft je nooit te schamen om hulp te vragen, wel zorgen dat je het aan de juiste mensen vraagt

Ik ken die 977 inmiddels als mijn broekzak en help je graag op weg.
Dankjewel

voor de complimenten Kevin over de onderdelen en tooltjes die ik zelf maak. Inderdaad sparren Roelof en ik veel over onze ideeën, en werken deze meestal beiden op geheel eigen wijze uit. Is eigenlijk een hobby erbij, en een erg leuke combinatie met de RC auto’s.