Serpent electro 190mm touring???

Ik ben ERG benieuwd hoe de wagen eruit komt te zien! Vooral hoe creatief ze zijn bij Serpent om niet (net als de andere merken) te zorgen dat ze niet allemaal op elkaar lijken. En zal het een snaar auto zijn of shaft?

Waarom zou Jilles als hij met de auto van Serpent heeft gereden dat niet mogen ? Als team rijder van Xray heeft hij de auto van een concurrerend ? merk gereden en kan zo zijn bevindingen en ervaringen gebruiken met zijn Xray. Het is echt niet voor het eerst dat Jilles met een auto van een ander merk rijd om bv iets te testen en het zal ook niet de laatste keer zijn geweest.

Xray zelf bv heeft alle concurenten op de plank staan om mee te testen.

Daarbij kan zoiets voor Serpent natuurlijk ook interessant zijn. Je krijgt dan weer feedback van één van de meest ervaren toprijders ook al is hij dan van een concurrerend merk. Dat gebeurt bij verschillende merken ook wel vaker. Vergeet overigens niet dat Serpent ook importeur is van XRay en dat vanuit die optiek Jilles zowieso ook voor de importeur Serpent rijdt.

Jaap J. zei:
Waar rijd jij eigenlijk volgend jaar mee Tony? (Gewoon) weer met de X-ray?

Inderdaad. Geen reden om te switchen. XRay is een prima merk met hele goede auto's. Daarbij heb ik een prima relatie met de heren Hudy. En dan heb je Jilles en Bart natuurlijk nog 8)

enorm veel gedoe over Jilles, die nu dan zich aan de NT1 koppeld, weten we voor hoe lang? weten we hoe dat contract precies in elkaar zit? Niemand weet het behalve Jilles zelf, en ik gok dat hij dat hier niet gaat vertellen ;)

Ik blijf het leuk vinden dat een Nederlander zo goed mee kan komen, natuurlijk was het leuker geweest als dit ook met een nederlands merk was, maar dat kan me echt niet veel schelen... dat geld trouwens ook voor RickV, blijft gaaf hoe hard die jongen kan rijden, dat de beste RIJDER mag winnen, en dat het niet afhankelijk is van 'merk'...

Spijker op z'n kop Cyclops.

On-Topic: Laten we nog maar even een dikke week wachten voordat we wat meer kunnen zien ;)

Nismo zei:
Frans Heinsbroek zei:
Waarom zou Jilles als hij met de auto van Serpent heeft gereden dat niet mogen ? Als team rijder van Xray heeft hij de auto van een concurrerend ? merk gereden en kan zo zijn bevindingen en ervaringen gebruiken met zijn Xray. Het is echt niet voor het eerst dat Jilles met een auto van een ander merk rijd om bv iets te testen en het zal ook niet de laatste keer zijn geweest.

Xray zelf bv heeft alle concurenten op de plank staan om mee te testen.

Wat een geneuzel ... Jilles heeft niet met de auto gereden ... :!:
Zie wie de tester (ontwerper) is en deelneemt aan de :arrow: Snowbirds

leer eerst eens lezen ! en voor wat betreft je geneuzel: als je er zelf niets van weet wil dat nog niet zeggen dat iemand anders er ook niets van weet. ;)

Volgens mij gaat dit topic over een nieuwe auto en niet wie er misschien mee ...
:ontopic:

Wie heeft de wagen al gezien?

Iemand al foto's gezien van de Serpent Electro? Er zijn meerdere mensen op RcTech die praten over het feit dat er een Serpent wagen rondrijdt op de SnowBirds...... Wordt hoogste tijd voor foto's lijkt me!!!

Nee is gewoon een aangepaste Schumacher Mi2 EC ofzo.

Lijkt me niet dat serpent bijna alles van een MI2 gebruikt om een eigen auto te gaan maken.

Frans Heinsbroek zei:
kijk voor een auto die hetzelfde is opgebouwd als de Tamiya MSX/Hot Bodies Cyclone en Xray T2 of de 007 , beetje mixebn en klaar !

Jij kan het weten... :D

als jullie even kijken op www.rctouring.nl

xray%20shaft2.jpg

ik zeg fotosoep !

Back