serpent nitro tour heemstede

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door willywuyts, 6 jul 2005.

  1. Nismo

    Nismo

    Lid geworden:
    23 sep 2003
    Berichten:
    3.791
    Locatie:
    Assen
    t e r i n g!
     
  2. Ndegeocello

    Ndegeocello

    Lid geworden:
    23 jun 2004
    Berichten:
    695
    Locatie:
    IJsselstein
    Nee.....150 graden
     
  3. Nismo

    Nismo

    Lid geworden:
    23 sep 2003
    Berichten:
    3.791
    Locatie:
    Assen
    Een goed kap voor de niewe Novarossi dus....
     
  4. M7H

    M7H Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2004
    Berichten:
    6.581
    Locatie:
    Wormerveer
    Ja, kan die 180 graden worden... :wink:....
     
  5. Nismo

    Nismo

    Lid geworden:
    23 sep 2003
    Berichten:
    3.791
    Locatie:
    Assen
    Hmmm ... ovenhandschoenen aandoen.... :lol:
     
  6. Ndegeocello

    Ndegeocello

    Lid geworden:
    23 jun 2004
    Berichten:
    695
    Locatie:
    IJsselstein
    Ik ben ook benieuwd of de Centax en andere omliggende delen hier wel tegen kunnen? :?
     
  7. Nismo

    Nismo

    Lid geworden:
    23 sep 2003
    Berichten:
    3.791
    Locatie:
    Assen
    Dat hangt eerder van de "slip" af dan de motor temperatuur.
     
  8. Qlone

    Qlone Guest

    Zo, dat was weer leuk.
     
  9. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.484
    Locatie:
    Sassenheim
    Met de M18 race iets minder goede ervaring...

    Rijden we eerst over het hele normale circuit met de net een paar dagen ervoor besloten speed-300 motoren valt de computer uit.

    OK, de boel aan de lading en hoppa je moest die armzalige 1100 celletjes op 3A zetten om ze op tijd vol te krijgen besluiten ze ineens om het korte circuit te gaan rijden. Nu was dat voor de Heemstedenaren een eitje want die schijnen dat iedere woensdagavond te doen, ik en mijn maten moest even een paar ronden inkomen voordat ik de bochtaansnijdingen door had...

    Voor 1 van mijn maten begon het goed toen er gewoon 1 op een snel stuk stil stond en hij een deel van zijn ophanging kapot reed. Nog gefixed en in de volgende ronde brak hij zijn 2mm carbon shaft omdat de auto rare sprongen maakt op de doorsteekjes met het zgn. korte circuit en daardoor de shaft aardige klappen krijgt met het neerkomen.

    Mede door een aanvaring met de wedstrijdleiding besloot hij te stoppen, ook de andere 2 maten die met hem mee waren konden niet hun draai vinden en besloten maar te stoppen.

    We begonnen met 16 man en in de 3e race waren het er nog maar 8 geloof ik...

    Uiteindelijk overall 5e geworden.
     
  10. Wiebe_NL

    Wiebe_NL

    Lid geworden:
    20 sep 2004
    Berichten:
    471
    Locatie:
    Houten
    Zaterdag was het wel erg druk. Reed met een 705 + truck body samen met 15 !!! auto's tegelijkertijd. Dat was geen doen. Storing, te druk op de rijdersstelling enz.

    Zondag heel druk programma, maar wel gezellig. Veel problemen met de achterkant (truckbody, geen vleugel achter). zelfs nog een electromotor achterop gemonteerd om de achterkant zwaarder te maken. Uiteindelijk met 42 voor 40 achter en de voorstabie op 100% laatste heat als een kogel...

    Erg leuke dag, voor herhaling vatbaar!
     
  11. WVK Performance

    WVK Performance

    Lid geworden:
    23 sep 2004
    Berichten:
    913
    Locatie:
    niet op deze wereld.
    CKER!! een zeer geslaagd weekend.

    ondanks dat de 1:8 maar 2x 10 minuten mocht trainen op zaterdag.
    dan is het erg lastig je draai vinden als je met een McLaren body moet rijden terwijl je een lola gewend bent.

    maar goed, het ging vandaag wel redelijk, ik kreeg alleen pas mijn auto voor mekaar in de laatste finale....dan wordt je 2de met 3 sec achterstand op nr1....

    Wat wel een punt voor volgend jaar is, neem de tijdsnelste ipv de finale winnaars...
    niet om mijzelf het podium op te lullen...maar in de 1:8 is sybrand de boer 2de geworden.
    hij heeft alleen zo'n ±13 ronden minder dan ik gereden...door dat maffe punten systeem is hij 2de worden en ik 5de ofzo.

    beetje scheef ofniet?

    nevertheless, wanneer is de volgende Nitro Tour?!?!?
     
  12. borderonlineshop

    borderonlineshop

    Lid geworden:
    13 feb 2005
    Berichten:
    708
    Locatie:
    Wilhelminakade 69, Uithoorn
    Helemaal top daggie inderdaad Peter mee eens
    "
    Wat wel een punt voor volgend jaar is, neem de tijdsnelste ipv de finale winnaars...
    niet om mijzelf het podium op te lullen..."

    dan *had* ik ook op het podium gestaan met Stanley en Alain Levy maarja het is zo

    verder absoluut TOP
    ciao
     
  13. borderonlineshop

    borderonlineshop

    Lid geworden:
    13 feb 2005
    Berichten:
    708
    Locatie:
    Wilhelminakade 69, Uithoorn
    een vrolijke start ;)
    [​IMG]
     
  14. willywuyts

    willywuyts

    Lid geworden:
    5 jul 2005
    Berichten:
    310
    Locatie:
    heist op den berg
    Na de zeer gesmaakte Nitro Tour in Rumst, een geweldig vervolg in Heemstede!!

    Ter ondersteuning van de 235mm klasse kwamen we met 5 rijders vanuit Belgie.
    Onze Europees kampioen Alain Levy was ook van de partij, en hiermee is misschien het startschot voor een Porsche cup gegeven...
    Ik hoorde alvast enthoesiaste reacties!

    Laat deze Serpent happening voor mijn part 3 keer per jaar plaatsvinden, het is een perfecte mix van fun en racen.

    de sfeer was ondanks het strakke tijdschema relaxed, en er is behoorlijk wat afgeluld...

    over onze prestaties ga ik maar niet uitweiden.....
    laat ons het houden op te weinig "track time" om de huidige porsche body echt naar onze hand te zetten.

    Nismo, nu weet je nog niet wat een doefke betekent... was het vergeten in al die drukte.
     
  15. _cyclops_

    _cyclops_

    Lid geworden:
    23 mei 2003
    Berichten:
    2.244
    Locatie:
    Veenendaal, NL
    'k vond het ook geweeldig, erg gelachen en echt lekker bezig geweest met de hobby..... super om de 235's weer te zien, hoewel ik de 2wd versie wat rustiger vind, Alain Levy is wel 'teh man!'

    Verder, coole truck body, 't is leuk om daar is mee te rijden, alleen je moet wel de tijd hebben voor je setup, maargoed, dat had 'k zelf beter moeten regelen :)

    Over de punten: daar hebben ze wat over gezegt, en dat was idd fout, maar 't gaat om de lol op zo'n dag!
    Volgende keer is dat anders, das logisch...

    Groetjes,
    en tot de volgende nitro tour?! :p
     
  16. Nismo

    Nismo

    Lid geworden:
    23 sep 2003
    Berichten:
    3.791
    Locatie:
    Assen
    Tja idem hier, ontvanger kristal defect, ligging niet goed, kap scheef ???, Tussen de oren ... en uiteindelijk 1e in de laatste heat.

    Ik neem even aan dat je het over 13 rondes hebt in 40 minuten (totale tijd)? Siep heeft de laatste heat nl maar iets van 4 of 6 rondes kunnen rijden, de 3 heats er voor was hij 1e ...

    En dat met een 12 jaar OUDE wagen :lol:
     
  17. WVK Performance

    WVK Performance

    Lid geworden:
    23 sep 2004
    Berichten:
    913
    Locatie:
    niet op deze wereld.
    yup
     
  18. Ndegeocello

    Ndegeocello

    Lid geworden:
    23 jun 2004
    Berichten:
    695
    Locatie:
    IJsselstein
    Zeker een geslaagd weekend.

    Alleen jammer dat we (1:8 rijders) op zaterdag maar 2 x 10 min. hebben kunnen trainen. We hadden namelijk door de korte, maar hevige, regenbui een trainingsheat gemist.

    Voor mijzelf begon de zondag vrij #%$, omdat in de opwarmronde van de eerste "finale" mijn Evo 5 het begaf. Drijfstang + zuiger gebroken. :evil:

    De tweede en derde "finale" gereden met een slecht afgestelde motor, koppeling en tweebak. :oops:

    De vierde en laatste "finale" ben ik uiteindelijk tweede geworden met een te rijk lopende motor.

    Al met al een geslaagd weekend.
     
  19. Qlone

    Qlone Guest

    Ach... die trainigsheat hebben de 1:10's ook gemist, want tijdens die heat begon het na een minuut of 2 te regenen... De training erna begon op een natte baan (tijdens een buitje), maar die droogde gaandeweg redelijk op...

    Ik heb helaas wel wat schade gereden. Door een tikje schoot even later de batterij van m'n ontvanger los en ging m'n auto er volgas vandoor.... het hek in. Gevolg: Linker voorophanging totaal aan brokken. En een kromme bodemplaat, maar ik heb een vermoeden dat ik die al eerder heb opgelopen.

    Ik ben de naam kwijt van de persoon die bij de baaninzet post stond waar mijn auto crashte, maar ik wil 'm hierbij toch nogmaals bedanken voor het snel en adequaat handelen bij het uitzetten van m'n op hol geslagen motor. Dat heeft een dure schade voorkomen...
     
  20. Nismo

    Nismo

    Lid geworden:
    23 sep 2003
    Berichten:
    3.791
    Locatie:
    Assen
    Ow was jij dat achter Joey?
     

Deel Deze Pagina