Serpent Series en Nitro Tour weer van start

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door Nismo, 19 mrt 2006.

  1. M7H

    M7H Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2004
    Berichten:
    6.581
    Locatie:
    Wormerveer
    Gezellig, dan zie ik je vrijdag... :wink:

    De nitrotour ben ik verhinderd, het weekend erna is de NK voor ons in Groningen en ik moet nog een nieuw merk band testen, dus dat kom ik vrijdag dan doen......

    edit, zat een foutje in zag ik.........
     
  2. RClipse

    RClipse Guest

    als ik het goed begrijp maakt het niet veel uit of je sochtend's of smiddag's komt toch? je kan je elk moment inschrijven morgen? want anders kom ik iets later komt me wat beter uit
     
  3. R3an!m@ted

    R3an!m@ted

    Lid geworden:
    9 jul 2005
    Berichten:
    709
    Locatie:
    Zwanenburg
    ja volgens mij wel, je kan ook nog zondag inschrijven

    Kom morgen even snel langs om in teschrijven en nog wat snaren kopen bij het modelsport tentje.
     
  4. Ron4you

    Ron4you Guest

    Erg leuke nitro tour gereden!
    Geen goede resultaten neergezet maar in verhouding tot het deelnemersveld en geen race ervaring heb ik me prima vermaakt vandaag en een hoop geleerd. Volgend jaar zeker weer!

    Iedereen bedankt voor alle hulp in en buiten de pitstraat!!

    Greets, Ron
     
  5. willywuyts

    willywuyts

    Lid geworden:
    5 jul 2005
    Berichten:
    310
    Locatie:
    heist op den berg
    NitroTour....
    Weer een hoop fijne herinneringen.
    Leuke mensen ontmoet, voor de tweede maal weer niet alle vlees opgekregen op de BBQ...
    Het was enorm wennen, aan het circuit, aan onze Porsche's (super!!!!!)
    Te gek om hier iedereen te vernoemen, de organisatie was nagenoeg perfect.
    Over mij prestaties kunnen we weer kort zijn,:) (is het ooit anders) een nukkig motortje heeft de hele zondag met mijn voeten gespeeld, enkel de allerlaatste heat, kreeg ik zijn volle potentieël.
    Dus Heemstede, "we'll be back for more"!!!!!!!
    Race ze jongens.
     
  6. lobotm

    lobotm Guest

    De porsches gingen inderdaad mooi rond ...

    Bij mij ging het helaas niet echt lekker ontvanger problemen / koppelings issues zorgden voor een wat minder resultaat maar goed ben niet laatste geworden :)
     
  7. _cyclops_

    _cyclops_

    Lid geworden:
    23 mei 2003
    Berichten:
    2.244
    Locatie:
    Veenendaal, NL
    'k heb me echt enorm vermaakt.. ondanks dat 't races zelf ronduit slecht ging(resultaten dan, telkens uitval).. de rondjes die gingen waren wel zoals 'k ze zou willen...

    Achterstevoren rijden went enorm snel, waarbij 'n foutje van wat pitmensen erg grappig is dan :)

    Iedereen bedankt voor de hulp en de fijne dagen! Volgend jaar zeker weer! (maar mag dan de truck body weg?)
     
  8. Nismo

    Nismo

    Lid geworden:
    23 sep 2003
    Berichten:
    3.791
    Locatie:
    Assen
    Mooi om te lezen dat het allemaal "Great" was. Wie heeft er nou eigenlijk gewonnen?
     
  9. M7H

    M7H Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2004
    Berichten:
    6.581
    Locatie:
    Wormerveer
    Zeker leuk je even ontmoet te hebben Willy...
    En zoals je ziet, kunnen Roelof en ik best vlak bij elkaar staan zonder direct in discussies verwikkeld te geraken... :wink:
     
  10. lobotm

    lobotm Guest

    De geruchten waren anders wel anders :D
     
  11. R3an!m@ted

    R3an!m@ted

    Lid geworden:
    9 jul 2005
    Berichten:
    709
    Locatie:
    Zwanenburg
    Ging bij mij opzich ook best goed, 3 keer 2de en een keer 6de.
    Had van te voren alleen meer moeten oefenen met tegen de richting in want daar ben ik echt slecht in.

    nog wel één van de snelste rondes gereden geloof ik. :D
    Dus dat zit wel goed, alleen nog constanter.

    En inderdaad volgend jaar andere body's, ik zeg lola's 8)
     
  12. Ron4you

    Ron4you Guest

    Helemaal mee eens Daan!!

    Ik vind dat we wel verdiend hebben om volgend jaar lola's te mogen gebruiken, dat truckbody gebeuren is een ramp. :evil:

    Waarom reden de 1/8 auto's eigenlijk met hun standaard lola's? Voor hun was het eigenlijk een race waar ze zoals normaal voor hebben kunnen trainen. Zou het zijn omdat er geen andere body's zijn die het vermogen veilig op de baan kan houden ofzo?

    greets, Ron
     
  13. M7H

    M7H Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2004
    Berichten:
    6.581
    Locatie:
    Wormerveer
    Is er weer geluld?.... :p
     
  14. Ndegeocello

    Ndegeocello

    Lid geworden:
    23 jun 2004
    Berichten:
    695
    Locatie:
    IJsselstein

    De meeste 1:8 rijders rijden normaal gesproken met een protoform body en we moesten nu met de lola rijden.
    Was wel even wennen, auto reageerde toch heel anders. Wij moesten dus ook aanpassen.

    Vorig jaar moesten we met een Mc-Laren body rijden en dat was echt heel anders.
    Motor kreeg toen weinig koeling en we hadden veel minder stuur.
    Was wel een mooie body om te zien rijden.
     
  15. M7H

    M7H Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2004
    Berichten:
    6.581
    Locatie:
    Wormerveer
    Als het goed is heeft de Serpent evo3 lola een betere wegligging nog als de protoform lola, vond je dat ook?, of vond je hem minder?......
    Ik rij zelf ook met de protoform, omdat ik daar tevreden over ben, zeker vanwege de vormvastheid, maar jij hebt nu ook met de serpent body gereden, dus kan je je bevindingen even hier delen.... :wink:
     
  16. Nismo

    Nismo

    Lid geworden:
    23 sep 2003
    Berichten:
    3.791
    Locatie:
    Assen
    :roll: De evo3 lola is een Protoform met een Serpent-logo. Ik denk dat rijders op ons niveau daar niet zo veel van merken.
     
  17. _cyclops_

    _cyclops_

    Lid geworden:
    23 mei 2003
    Berichten:
    2.244
    Locatie:
    Veenendaal, NL
    voor de 1:8 zal 't vanwegen de veiligheid gedaan zijn.... vorig jaar hoorde ik toch redelijk wat rijders over te weinig stuur.. maar 'k kan d'r naast zitten ;)


    Liever geen lola voor de 1:10, dat maakt het allemaal veel te makkelijk en te snel ook... de truck body's zijn leuk maar je moet wel wat veranderen.. wellicht een andere body die ook 'anders' is dan het normale gebeuren, maarja, dan blijft er weinig anders over dan 'n lola of 'n truck :)

    't race format was erg krap vond ik.. 'k zou liever 4 races rijden en wat meer opwarmtijd...
     
  18. M7H

    M7H Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2004
    Berichten:
    6.581
    Locatie:
    Wormerveer
    zeker met een Mega motor... :wink:
     
  19. _cyclops_

    _cyclops_

    Lid geworden:
    23 mei 2003
    Berichten:
    2.244
    Locatie:
    Veenendaal, NL
    mwa, 't was duidelijk dat mensen er moeite mee hadden... vooral in het begin waarin andersom gereden moest worden... dan zie je gewoon dat er 'n paar waren die gewoon geen ervaring hadden in het andersom rijden en dan direct op wedstrijd snelheid moeten.. tja.. dat is chaos...

    'k geloof wel dat 't dan weer mazzel is dat die truck body's gelijk 180 graden gaan.. 'k heb 'n hoop klappen gezien waarvan ik dacht 'WTF, dat is nog heel!?' en dan is volgens mij de bumper de hulp geweest :)


    Maargoed, enorm leuke dag waarin iedereen volgens mij 't naar z'n zin gehad heeft... BBQ was super en ook hulp van de toprijders (julius) was super!
     
  20. lobotm

    lobotm Guest

    Het onderste gedeelte van de truckbody is erg stevig ten opzichte van de normale bodies. (merk je ook als je het gat moet hakken voor je motertje)
     

Deel Deze Pagina