Aankondiging Server update gaat gebeuren - 17 april 2025

Fijn dat je het zo benadrukt! Had je openingszin niet wat vriendelijker geschreven kunnen worden, zoals "Even ter verduidelijking: een MX-record speelt alleen een rol bij inkomende mail". Ik kan wel wat hebben prik zelf met enige regelmaat tegen het ongemakkelijke aan, maar of alle meelezers dit kunnen verdragen?
Het is precies wat Stephan schreef.

Wie kaatst, kan de bal verwachten. Als je daar niet tegen kunt moet je het zelf ook niet doen... ;)

Het is precies wat Stephan schreef.
Bedankt voor je reactie. Zoals ik zelf ook aangaf, reageer ik soms scherp, dus ik begrijp de kanttekening.
Ik denk dat we het er verder vooral bij de inhoud van de discussie kunnen houden.

Ik ben niet boos hoor. Ik snap dat het frustrerend is dat mails van het forum niet meer/normaal (als in: in de inbox i.p.v. als spam) binnenkomen na de serververvanging of dat het soms opeens kan stoppen met werken (of zelfs andersom). Zeker als je zelf verstand van deze specifieke materie hebt en het niet al te moeilijk zou moeten zijn om op te lossen... Maar ja, er is blijkbaar niet bekend waar de admins mee bezig zijn en waar ze staan in het oplossen van openstaande issues en waar de prioriteiten liggen. Enig inzicht daarin zou natuurlijk wel kunnen helpen om onrust weg te nemen...
Ik lig er zelf niet wakker van gelukkig hoor. :)

Kreeg nu zelf geen mail meer binnen en heb m'n e-mailadres moeten aanpassen om weer te kunnen posten op het forum. Vermoedelijke oorzaak is dat er geen include entry is in de SPF-record voor Sparkpostmail.com is en er geen geldige DKIM-record in de header staat. E.e.a. omdat de DMARC-policy nu quarantine aangeeft wat deze policy afdwingt en het nu dus kritischer is dat het in orde is.

je eigen media verwijderen vzn het Mbf , is tot op heden nog niet mogelijk, toch ?
Deze functie zou wenselijk zijn.

Ja en nee. Ik snap dat mensen dat graag willen onder goede bedoelingen, helaas hebben we met regelmaat mensen die het forum willen verlaten maar als ze erachter komen dat alleen het account op non actief komt en alle data blijft staan gaan sommigen ook heel snel alles wissen.

@Roelof.
ik heb nu een aantal afbeeldingen die alleen voor te koop waren vast in mijn afbeeldingen staan, wat niet nodig is, en ook opslagruimte kost.
Ik snap dat je afbeeldingen in actieve draadjes graag wilt behouden, maar heel veel van Photobucket valt ook weg.
Mijn inhoud laat ik gewoon staan, want ik hoop dat ik ermee bijdraag dat anderen er iets van kunnen opsteken.
Kan ik het dan via een van jullie laten doen?

Ik snap niet dat mensen hun foto's niet rechtstreeks in een topic zetten. Bij een te koop topic verdwijnen ze vanzelf na een tijd.
Ik kan mij maar 1 ding voor de geest halen dat je die functie nodig hebt in een PB. Daar kan je niet zoals in een topic foto's uploaden.
Misschien dat jullie dit kunnen aanpassen, op SOS kan dit wel en dat is erg handig.

Mods kunnen naar mijn weten wel in albums editen en deleten...
Je kunt foto's ook direct in je post voegen waarmee je je albums vrij kunt houden van bv. tijdelijke foto's

Hoi

Tijdje hier niet geweest.
Is er een optie om gewoon alles in het Nederlands te hebben op het forum.
Kan best engels lezen maar het is nu half half.
Beetje irritant eigenlijk.

Zie niet zo snel waar je het kunt wijzigen.

Alvast bedankt.

Ik kan niet meer bij het oude email adres wat ik destijds gebruikte, dus mijn account is verdwenen. Krijg geen reactie van het forumbeheer

Ik kan niet meer bij het oude email adres wat ik destijds gebruikte, dus mijn account is verdwenen. Krijg geen reactie van het forumbeheer
Weet je niet je login hier nog.
Dan kan je het emailadres toch nog wijzigen?
Anders zou idd een mod het moeten kunnen doen voor je.

Hopen dat ze meelezen.

Mods kunnen dit niet, die hebben geen rechten over de accounts.
Wat je moet doen is bij een post van je originele naam op "report" klikken en daar aangeven wat er aan de hand is. Deze melding komt in de gezamenlijke box waar ook de admins in kijken. Ik beloof niet dat het snel opgelost wordt maar omdat zowel de mods als de admins er zicht op hebben wordt het niet vergeten.

Maar niet nog ergens een computer of een telefoon/tablet dat je nog wel automatisch inlogt?

van ROOD BLAUW naar WIT

ONDER aan de pagina op KWAST druken naar ROYAL

van ROOD BLAUW naar WIT

ONDER aan de pagina op KWAST druken naar ROYAL
Ah kan daar ook. Had het gisteren al in de gebruiker settings gewijzigd. Blauw was niet zo duidelijk.
Ben wel fan van darkmode over het algemeen.
Zag gisteren pas de nieuwe layout hier. Wennen danwel hmmm had beter gekund. Weet je toevallig ook hoe je al het engels talig eruit krijgt.
Hier geen opties voor gevonden.

Back