Service actie Multiplex, GRATIS HFMx M-Link module

heeft iemand het verzendadress voor mij , mijn zender is al een poosje geen onderhouds beurt gehad en ik na het nergens meer vinden.

mag natuurlijk ook via pb

Mijn zender is al bij Jan.
pfff, net op tijd?

Die van mij heb ik een paar dagen in huis. :yes:
Tja, best makkelijk als een een dorp verder woont.
De zender is weer eens vertoeteld door Jan en is door een nieuwe M-link protese en software up-date-je weer helemaal het mannetje.

Goeie deal van MPX en toppie service van Jan

Inmiddels WAS er weer nieuwe voorraad en zijn alle zenders bewerkt, die tot en met gisteren zijn binnengekomen.

De nieuwe bestelling is de deur uit, dus nu wordt het weer even wachten. De vertragingstijd kan ongeveer 2 weken bedragen.

Jan, doe maar rustig aan met die van mij, het eerste HFMx moduul is al binnen, gewonnen met de prijsvraag op facebook...............

Zo heb ik dadelijk alle drie de zenders op 2,4 Ghz

Hallo Jan, zodra de nieuwe batch binnen is, wil je dan even een pbtje geven? Heb zelf een cockpit SX en wil er ook wel eentje hebben :). Is echter mijn enige zender, dus weg = niet vliegen. Dan wacht ik liever tot de batch binnen is.

Groet Raoul

Ik word van alle kanten gevraagd modulen te reserveren en/of op te geven, wanneer er weer nieuwe voorraad is. Uiteraard valt daaraan niet te beginnen.

Zodra er nieuwe voorraad is worden eerst de zenders bewerkt, die hier liggen en pas daarna meld ik me in dit draadje. Deze keer kwam ik precies uit. Hopelijk heb ik er de volgende keer dan nog een aantal over.

Raoul, je kan ook even mijn reserve zender lenen, de geheugens zetten we zo om als het moet. Gaat snel via de PC.

Er is weer een voorraadje modulen binnen. Voldoende voor zenders, die nu of begin volgende week worden ingestuurd.

Mijn zender is nagezien, afgeregeld en terug met 2.4 GHZ module.
Bedankt voor de service Jan!
mvg
Ammo

Er zijn weer wat modulen voorradig. Het zijn de laatste voor dit jaar, want er wordt in 2011 nog maar 2 weken gewerkt. Zelfs nadat een medeforumer met de hele collectie zenders van zijn vereniging langs is geweest hou ik er nog een paar over, dus wie deze week zijn/haar zender instuurt kan dit jaar nog profiteren van de aktie. Uiteraard wordt er in januari weer met frisse moed verder gegaan, maar zo ver zijn we nog niet.

Ook mijn Cockpit-SX zender is weer retour én voorzien van een nieuw printje.
Dank voor de geweldige service Jan!

Groet,
Richard

Geachte Corrien,

Ik heb onlangs de Multiplex Commander (export naam voor de Combi 90) met Heli-module weten te bemachtigen en alles verkeerd in goede staat voor zover ik heb kunnen constateren. Tevens heb ik 3 UNI-9 ontvangers en 10 oude servo's. De servo's zijn van standaard type, gele kleur en een sticker MS1. Echter de servo arm/asje hebben een vierkante verbinding ipv wat tegenwoordig gebruikt word, een multi-spline of prise-asje.
Weet iemand of er nog van zulke servo's/armpje ergens te krijgen zijn ? Geschatte leeftijd ca. 1985/86.
En kan ik ook mijn zender naar U opsturen in 2012 voor een service beurt en ombouw naar de gratis 2.4 GHz module ?
Of is dezelfde actie ook in engeland ? Ik kan hier niks over vinden ?
Ik woon ik engeland en vlieg met oude Hirobo BBC Stork helicopter welke ik onlangs gerestaureerd hebt en de Multiplex set pas hier erg mooi bij.

Groeten.

De MS1 is dezelfde als de Nano servo, de vroegere standaardservo van MPX. Hiervoor servohevels vinden zal wel een probleem worden. Daarnaast moet je bij MS1 servo's, die lang stil hebben gelegen, even het bovenhuis verwijderen en zowel de uitgaande tandwiel-as als de opening in het bovenhuis even schoonwrijven met een doek. Doe je dit niet, dan heb je kans, dat ze zwaar gaan lopen en soms ook nog een vreselijk kabaal gaan maken.

Een Cockpit Commander staat in het lijstje van zenders, dat geschikt is voor het HFMx M-Link module. Ik vermoed echter, dat deze aktie niet in Engeland geldt, maar dat kun je uiteraard navragen. Het e-mail adres van Michael Ridley staat op de site van MPX. Zo lang de aktie nog loopt kun je bij mij uiteraard volgend jaar met deze zender terecht.

Beste Jan,

Ik stuur Michael een email vandaag nog en vraag hem of ze in Engeland ook die actie kennen. Ik hou je op de hoogte.
En nog bedankt voor je snelle reactie ! TOP ! Ik zal die oude servo's even goed nakijken, bedankt voor de tip.

Hans

En de mijne is ook binnen :). Bedankt Jan!

Helaas nog geen 2,4 ontvangers maar die gaan snel komen :)

Inmiddels is in Duitsland deze service-aktie per half januari 2012 beëindigd.

In Nederland en België is het daarmee ook zo'n beetje afgelopen met het gratis bijleveren van een HFMx-module. De laatste exemplaren zijn gegarandeerd eind januari op.

Uiteraard blijft het nog wel mogelijk een winter-inspektiebeurt te laten uitvoeren en is de (gratis) update-faciliteit voor de Royal Evo nog steeds van kracht.

Ai,
Ben dus nu telaat om mijn MC3030 op te sturen voor een servicebeurt en een 2.4 module erbij te krijgen.:cry:

Back