Zojuist kregen alle buitenlandse Graupner servicediensten van de curator het bericht, dat alle werkzaamheden in Duitsland eind februari 2020 worden gestopt. Reparaties, die uiterlijk vrijdag 7 februari binnenkomen worden in Kirchheim unter Teck nog zo veel mogelijk bewerkt. Daarna is dat niet meer mogelijk. Voor Nederland komt het er dus eigenlijk op neer, dat er al niets meer kan worden ingestuurd aangezien dit altijd enkele dagen in beslag neemt.
Hoewel ik als Graupner servicedienst voor Nederland en België mijn werkzaamheden blijf voortzetten is het onduidelijk in hoeverre ik bepaalde reparaties kan blijven uitvoeren. Er is hier namelijk slechts een beperkte hoeveelheid servicedelen beschikbaar. Hoe lang deze onzekere situatie gaat voortduren is onbekend. Graupner Co Ltd in Zuid-Korea geeft aan, dat er nieuwe verkoopkanalen geopend zullen worden, maar verdere mededelingen daarover zijn nog niet gedaan.
Het is dan ook raadzaam eerst telefonisch contact op te nemen voordat men Graupner reparaties naar mij instuurt.
Fabrieksgarantie verlenen kan ik tot nader order in ieder geval niet meer, daarvoor verwijs ik naar de verkopende partij.
Jan van Mouwerik.
Tel. 010-5913594 (ma t/m vr 09.00 - 17.30 uur).
Hoewel ik als Graupner servicedienst voor Nederland en België mijn werkzaamheden blijf voortzetten is het onduidelijk in hoeverre ik bepaalde reparaties kan blijven uitvoeren. Er is hier namelijk slechts een beperkte hoeveelheid servicedelen beschikbaar. Hoe lang deze onzekere situatie gaat voortduren is onbekend. Graupner Co Ltd in Zuid-Korea geeft aan, dat er nieuwe verkoopkanalen geopend zullen worden, maar verdere mededelingen daarover zijn nog niet gedaan.
Het is dan ook raadzaam eerst telefonisch contact op te nemen voordat men Graupner reparaties naar mij instuurt.
Fabrieksgarantie verlenen kan ik tot nader order in ieder geval niet meer, daarvoor verwijs ik naar de verkopende partij.
Jan van Mouwerik.
Tel. 010-5913594 (ma t/m vr 09.00 - 17.30 uur).
Laatst bewerkt: