Servo bestellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wie van de forum lezers heeft ooit gehoord van de firma
R en R Handels onderneming V O F Te Uden
Deze firma adverteerd met een BMS Bic SCALE SERVO 24,3 KG O,12 SEC.
Heb zo,n servo besteld en betaald ,maar nooit een servo ontvangen ,
Kan niet achterhalen wie achter deze advertentie want nergens is een adres of telefoon
no ,te bekennen
Dus ik vermoed dat ik in het schip zit

MVG Motormuis

Om een VOF te zijn, is inschrijving bij de KvK nodig. Ik kan zo geen R&R handelsonderneming vinden bij de KvK, dikke kans dus dat je te maken hebt met een wat mindere onderneming.

Je zegt dat ze adverteren met die servo; waar adverteren ze dan?

ff google en....

Betalen
Ten name van: R&R Handelsonderneming VOF te Uden. Onder vermelding van: ABC <Uw bestelnummer> Voor buitenlandse klanten: IBAN: NL94ABNA0434590975 ...
<CITE>www.abcparfums.nl/pages/Betalen.html - </CITE>In cache - Vergelijkbaar

suc6 Twan

R&R Handelsonderneming VOF
• Bovenstraat 1D
• 5405BD Uden

• tel: 0413275640

• e-mail: info@rrho.nl
• website: geen
Als je even doorzoekt kom je zoveel bedrijfsnamen en websites tegen waar deze onderneming achter zit, dat in ieder geval bij mij de argwaanmeter zo'n beetje door het dak gaat.

Het zijn dus niet 100% oplichters, maar ook geen betrouwbare handelaren. Een van de personen achter R&R heet Ricky van Boxtel.

Ze hebben een hele trits aan internetwinkeltjes, in van alles en nog wat, en voor elke winkel zijn mensen te vinden die niet kregen wat ze besteld hadden, geen reactie kregen, enzovoort.

Soms wordt er wel geleverd en soms wordt er wel teruggestort.

Als ik kijk naar de domeinnamen, denk ik dat het jonge jongens betreft die met een beetje klikwerk een webwinkeltje in elkaar zetten, en dat dan ook heel impulsief doen, maar dan zodra er echt gewinkelierd moet worden, een beetje afhaken. Goudzoekers dus..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back