Servo vraagje

Hey.

Ik heb me een week of 3 geleden een Buggy 1/8 gekocht.
Een Kyosho inferno neo race spec.
Nu reed ik gisteren in men tuin en ik trok effe op en men servo van de gas-rem viel gewoon uit !?:confused: Nu kon ik alleen nog sturen. 5 min later werkte hij terug... en iets later viel hij terug effe uit.
Wat zou dit kunnen zijn?

mvg jonas

Laatst bewerkt:
of misschien een breukje in het kabeltje naar de servo. Er is ook een kleine kans dat het in de zender zit.
Duw en trek aan de aansluiting van de sefvo op de ontvanger en ook waar het kabeltje in de servo gaat. Kijk of er beschadigingen in het kabeltje zitten. Misschien is de servo wel stuk. dit kun je zien door de servo's op de ontvanger te wisselen.

Nu zijn die RTR servo's niet de beste kwaliteit en doe je er verstandig aan direct een nieuwe/betere te kopen mocht het niet iets simpels zijn.

Wil je zeker zijn dat het de servo is moet je de stekkertjes van de gasservo en stuurservo omwisselen en kijken als het probleem bij dezelfde servo blijft of zich naar de andere servo verplaatst.

Ik heb juist men servo gewisseld en ja hoor hij deed het niet meer.
nergens beschadiging te zien... dat is wel minder.
morgen effe naar de winkel en dan zullen ze hem opsturen naar het fabriek.
het gaat hier over een ks-200 servo.
mss is direct zien wat de prijzen zijn van een beter setje servo's
mvg

Dat gebeurd heel vaak bij rtr servo´s, nieuwe erin en hij is zo weer stuk.. Ik kan je Savox Servo´s of de ACEDS1015 aanraden, zijn wat duurder maar een hele goede investering..

juist terug van de winkel, heb men ks-200 servo binnegestoken voor nazicht en heb dan maar direct savox servo's gekocht SC-1268SG (met dank aan aleq) en hopen dat deze langer als 3 weken meegaan.
greets

Back