servo

Ik heb de 1256tg in mn monstertruck zitten en is zeker een lichte servo(kwa gewicht) maar is voor een monstertruck snel en sterk zat ;).

Maar inderdaad ziet die servo van bart er heel mooi uit, met super specs :). Je zal met beide niet teleurgesteld zijn.

Laatst bewerkt door een moderator:
De savage die Rob heeft is niet echt te vergelijken met een standaard monster truck..

Een DS1015 is zeker sterk genoeg maar als hij een andere wil om maar iets nieuws te hebben moet hij het weten.. :)

weet ik jim, maar de savok die bart aangeeft lijkt mij wel een goede servo. JE heb wel gelijk Jim, het is een beest van een auto. Zou misschien beter een andere zender kunnen kopen. Daar zal ik misschien meer aan hebben.

Laatst bewerkt:
Hi Rob, het blijft een monster ja.

Ik mis hem soms nog wel hoor maar zelf ga ik toch lekker met plastic modelbouw verder.

Heb je inmiddels al een mooie set wielen kunnen vinden naast die goliaths?
Ik heb die Star Wars kap nog liggen... Maar heb er niets aan he.... bij interesse moet je me maar ff een mail sturen Rob. PM staat uitgeschakeld .

effe snel een vraag. weet iemand zo even te vertellen hoeveel T die servohorn voor een ace ds1015 is. ik dacht 25t maar dat weet ik niet meer 100% zeker

Ook toevallig zat net naar nieuwe wielen te kijken. Het is echt een beest, mijn zoon heeft nu ook een savage. Kost een hoop geld allemaal.

Maar daar in tegen is het een leuke hobby. Ben nu een beetje nieuwe spulletjes aan het kopen voor de auto, zoals je leest maar denk wel dat ik de servos laat zitten.

Wat hier ook gezegd wordt hier, dat het goede servos zijn.

Kan ik beter het geld gebruiken voor een goede zender een spektrum.

Geef je mail adres nog even door aub.
Je kan mijn mailen op roblaarman@hotmail.com.

Is wel een mooie kap die jij er altijd op had zitten, wat wil je er voor hebben.

Toch grappig.

Eerst in een postreply 24 vermelden dat je geld genoeg hebt om servo`s te kopen, om deze zelfde postreply dan later te veranderen in dat je beter een zender kan kopen.

Back