Servohevel Belt CP

Nadat ik afgelopen weekend wat problemen had met het vlieggedrag van mijn Belt-CP V2 kwam ik er achter dat het volgende onderdeel was afgebroken bij één van de bollinkjes.
Belt-CP.jpg

Helaas kan ik dit onderdeel niet terugvinden op de diverse onderdelen site's. Wie weet waar ik dit kan aanschaffen?? Of wie heeft er een barebone gekocht en gebruikt dit onderdeel niet door het gebruik van andere dan de stock esky servo's. Deze zou ik dan graag van je over willen nemen!

Alvast bedankt voor de moeite!!

M.v.g. Dave.

dat is toch een gewoon servo armpje?
moet niet perse van esky zijn hoor, zolang het maar op de servo zelf past is het goed!

Hallo Dave,
Ik heb o,o verstand van helikopters, is dit een speciale servo hevel?
Als je bij een club vliegt en het een standaard hevel betreft zullen er vast genoeg clubgenoten zijn die er één voor je hebben. Bij iedere servo die koopt zitten er immers meerdere bij. Als je clubgenoten je niet kunnen helpen heb ik wel een standaard hevel van een Futaba 3001 voor je.
Groeten Arie

Bedankt voor jullie reacties!

Heb hier behoorlijk wat heveltjes liggen (stuk of 30) het probleem is dat er niet één precies past over de as van de esky (EK2-0508 ) servo.

Laatst bewerkt:
Ik heb voor de zekerheid nog even op mijn Belt-CP gekeken. Het is een standaard servo hevel.
Inderdaad is de maat van de E-Sky een afwijkende maat.
Maar ik bewaar alles en heb het originele armpje dus nog wel liggen.
Mag je zo hebben....Rest even via PM?

Groeten, Wilbert.

Laatst bewerkt:
Back