servokeuze dlg?

robert14

Forum veteraan
hallo allemaal

ik ben op het moment lekker bezig met de blaster weer helemaal klaar te maken. bij de laatste wedstrijd in nijmegen had ik al last van een kapotte servo op mijn rudder. hele wedstrijd alleen op rolroeren en hoogte gevlogen. nu heb ik de hele romp leeg gehaald en alles opnieuw in te bouwen. ik moet dus een nieuwe servo hebben maar wil ivm de ruimte voor mijn hoogteroer daar ook een kleinere servo. daar heb ik nu een diamond d60 op, die is redelijk hoog.

wat is nu voor mij een goede servo qua centreren maar niet al te duur?? in mijn mini heb ik de 4.5 grams van bidproduct zitten maar qua centreren zijn ze gewoon bagger. nu had theo het ook over de GWS pico servo's maar daar zijn dan ook weer meerdere versies van. wat is dan de beste keuze. ik heb een niet al te groot budget dus als het kan niet al te duur. bestellen in china of amerika ik geen probleem want ik heb wel paypal.

grt robert

misschien, die heb ik niet getest.

D47 is geen slechte investering idd. moest ook even over de drempel heen, maar tis toch leuk :D.

anders misschien een Arrow? Ik heb die dual head van 6 gram op een shocky, die heeft in ieder geval goede centering en best veel stapjes. Heb ook de 2.5grams op een minihelietje. doen ook prima.
Hobbycity Online R/C Hobby Store : Arrow 6.0g / .4kg x 2 / 12sec TWIN-HEAD Micro Serv $13.95 twinhead 6gr
Hobbycity Online R/C Hobby Store : Arrow 4.3g / .8kg / 12sec Micro Servo $9.99 4.3gram ?misschien te klein?

hoi sietse, die had ik al gezien maar helaas op het moment niet in the picturem stock staan namelijk op -2

ik ben vanochtend even bezig geweest met de HXT500 servo;s van hobbycity en die passen ondanks hun dikte goed in de romp dus die gaan het ook in komen. ook ga ik onder de vleugel bij het zwaartepunt een loodkamer inbouwen denk ik want zoals ik dit jaar al heb gemerkt kunnen de wedstrijden redelijk winderig zijn ;)

ik heb gisteren dan toch maar de hxt500 servo's besteld voor hoogte en rudder. kan op het moment niet te veel uitgeven ivm aankoop van een nieuwe dlg. toch allemaal bedankt voor jullie tips. het liefste had ik natuurlijk ook zoals alex al zegt de d47 maar die waren me op het moment toch iets te duur. deze kist verdwijnt over een paar maand toch als alleen reservekist.

Back