servos bewegen traag

Hallo,
Als ik de zender aanleg en dan mijn batterij aansluit aan de heli,bewegen de servo's heel traag alle kanten op.Normaal als ik dat doe,nemen ze vlug hun juiste plaats in.Zou de ontvanger gesneuveld zijn?

-----------------------------------------------------------------------
mx-12/t-rex 450

Bij het helivliegen begon de heli plots te draaien,geen controle.Batterij geladen en nog steeds geen beweging van de servo's als de sticks bewegen.De servo's bewegen uit zichzelfs heel traag.Met een andere batterij juist hetzelfde.

Zitten al je kabels goed in je ontvanger ?? Is je kristal van je ontvanger en/of zender nog ok ?

Grtz,
Dirk

Heb je misschien nog een andere regelaar liggen? Misschien dat de BEC kapot is, je kunt ook een ontvanger pack proberen. Krijg namelijk het idee dat de bec de nodige stroom niet meer levert.

Ben al wat verder,heb de stekker van de tailservo uit de gyro geschoven.
De zender aangezet,batterij aan de heli gekoppelt,de gyro kalibreert zoals het moet,als ik de sticks verplaatst werkt alles normaal,op de tailservo na want die heb ik ontkoppelt.Dus de servo zal dan stuk zijn zeker.Zal nu nog eens een andere servo plaatsen,dat zal voor morgen zijn.Beter een digitale servo,zit nu een GWServo /naro/std in,die waarschijnlijk stuk is.

Back