Servo's voor trex 600 esp

Ik ben op zoek naar goede servo's voor kunstvlucht en misschien de eerste stappen in de 3d wereld.

Wat is dan de beste keus en welke snelheid en kracht wordt aangeraden?

ik ga er van uit dat rond de 6 kg kracht en 0,14 sec snelheid voldoende is.

Iemand ervaring met savox servo's?

Alvast bedankt

Laatst bewerkt:
Yo Witwas,

6 kg trekkracht en .14 sec zijn zeker voldoende om rustige kunstvlucht en zelfs wat 3D mee te gaan vliegen.

Ik heb Savox-servo's besteld voor in mijn nieuwe Compass ATOM 6 HV testkit, maar helaas zijn deze nog niet binnen.

Ik ben van plan een bouwverslagje te maken van de nieuwe ATOM 6 HV en hierin ga je ook kunnen lezen hoe deze Savox servo's gaan presteren.

Grtz,
Dirk

Ik heb op mijn Logo500 de BLS252, de brushless versie van de 9252. Veel torque maar niet supersnel (alhoewel ik er best tevredn van ben). Deze servo's worden aangeraden voor F3C, en gezien het echte 3D werk nog niet voor onmiddellijk is zijn ze perfect voor mij.

Bij servo's voor 3D primeert de snelheid op de torque (BLS352 dacht ik, en de 451 zijn daarvoor beter geschikt).

Ik heb de Align 610M servos...zijn blijkbaar dezelfde of savox. Zijn snel, krachtig en goedkoop. Enige nadeel is dat ze wel luidruchtig zijn. Deze brengen je van beginner naar 3Dexpert :). Heb ze 50 eur stuk betaalt bij fastlad.

Greetz

Savox/Align servootjes zijn bijzonder goed voor het geld in deze klasse. 610's zijn een prima keuze.

120 euro vaak voor een setje van 3.

Back