set up voor mbx6t

Hey paul The Indoor is toch 25 tot 27 maart, jij bent daar al die dagen aanwezig. Ik was zowieso van plan om daar even te gaan kijken, IK zal mijn picco meenemen op de mugen. Het probleem is zodra de motor op temp is dat houdt hij op lage snelheid in en dan ineens schiet hij er vandoor, het is een kwestie van een seconde dat hij dat doet. De picco heeft denk ik 6/7 liter gelopen ongeveer.

Dat betekend waarschijnlijk dat je motor onderin niet goed staat (low speed needle). Als hij echt inhoud staat hij te krap en moet je hem dus minimaal wel een kwart slag rijker zetten. Sputterd hij brandstof dan staat hij wat te rijk en zet je hem een 1/8 slag armer totdat hij goed staat.

Als je dit gedaan hebt, controleer dan wel weer even of de hoofdnaald goed staat. (High speed needle) En stel hem altijd pas af na een halve tank brandstof.. Veel eerder zal de motor nog niet op bedrijfstempartuur komen.

ja daar zat ik ook aan te denken, dat hij onderin niet goed staat. Maar kan het zo zijn als de motor eindelijk ingelopen is dat je hem weer opnieuw moet afstellen, het probleem heeft hij daarvoor nog niet gehad. Ik heb eigenlijk alleen nog aan de hsn gezeten, en de rest eigelijk gelaten hoe hij was, en heeft de litertjes goed gelopen. Kan het ook aan de plug liggen. Ik heb nu een o donnell 99 plug erin daarvoor Rossi n5, op beide pluggen geeft het zelfde probleem. Wat mij ook opgevallen is, dat de hsn naald soepeler rond gaat als in het begin. IK had 2 van deze motoren, 1 had ik verkocht

Laatst bewerkt:
Back