Setting pitch curve en throttle curve KDS 450C

Quasti
Misschien ben ik ouderwets, maar daar ben ik het totaal niet mee eens. Op 50% gas moet je gewoon rond je hover gas en pitch zitten. Elke andere instelling is onwenselijk, ook bij extreem 3D.

Ik snap anko zijn reactie volkomen want dit komt ook op mij heel ouderwets over, no offense.
Zelf vlieg ik ook gewoon -100 0 100 op mijn pitch gecombineerd met een goede governer op zowel mijn elektro als nitro heli. En dan zou ik echt niet weten waarom je verschillende flightmodes zou willen gebruiken. Behalve misschien modes met verschillende toerentallen. Maar hoe dan ook vlieg ik altijd op 1 flightmode of ik nou loopings, rolls of tictocs doe. Het gaat er mij om dat de heli zich altijd hetzelfde gedraagt.

Ik viel eventjes over het stukje wat hierboven gequote is;), ''elke andere instelling is onwenselijk, ook bij extreem 3d.'' vat dit verkeerd op en er staat: ik vlieg zo, en zo hoort het ook!

Als je 3d vliegt wil je gewoon je curves onderin en bovenin gespiegeld hebben, anders is het gewoon vrijwel onmogelijk, of heeel moeilijk om zowel upright als inverted hetzelfde te vliegen.

Poppy blades: als je bladen hebt die iets midstick heel veel lift geven(maniacs), kan je de curve bij punt 2 en 4 bv wat omlaag trekken naar het middenpunt, zodat hij iets softer wordt, Radix bladen bv hebben wat meer pop bij 7 graden, dus kan je die punt 2+4 wat verder omhoog brengen. zodat je die 7 graden eerder bereikt bij minder uitslag

PS: ''Lineaire pitch curves die je programmeert zijn echt niet de enige idle-up curves waarmee je inverted kunt vliegen. Ik vlieg zelf wel met gespiegelde curves en heb dus geen last van verschillen in vlieggedrag upright of inverted. ''

In andere woorden, mijn curves zijn onderin en bovenin hetzelfde = wat ik zei in mn verhaaltje.

Voila;
sdw3pDK9wkg[/media] - Anko Dragt

Laatst bewerkt door een moderator:
Back