Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
is het deze?
Technical data:
Wing span ~ 1050 mm
Length ~ 750 mm
Weight ~ 650 - 700 g RTF
Als je wilt weten wat je moet bestellen dan zal je afhankelijk van je budget de dingen moeten bestellen die aan de volgende omschrijving voldoen.
Servos 4 - 6 x 9 g
Battery 11,1 V 1800 - 2200 mAh
Motor 1050 KV 150 - 200 W
wat voor informatie moest je hebben? welke producten of hoe het bestellen gaat in het algemeen?
Verkeerde forum, even vragen aan een mod dit bij de modelvliegtuigen te plaatsen ipv bij modelhelikopters.
hier kijk eens al gevonden na 20 seconden googlen
http://www.gliders.uk.com/manuals/006135_Beaver DHC2 V2_GB.pdf
kijk dan even op blad 18
hier een goedkope setup
motor
regelaar
servo's
prop 1
prop2
accu 1
accu2
en dan nog een zender en ontvanger naar keuze.
wanneer je wel meer uit wil geven zou ik beginnen om metal gear of gewoon betere servo's te doen. Misschien een luxere regelaar en een drie blads prop is ook leuk.
voor drie blads prop moet je volgens mij in de lengte één inch naar beneden gaan. dus zou je een bijvoorbeeld een 9x6 2 blads doen dan moet je een 8x6 drie blads doen. bij deze motor was een 10x5 het beste dus dan zou ik een 9x5 drie blads doen.
Een betere regelaar is niet dat hij meer ampere aan kan maar vaak betekend dat hij meer instelmogelijkheden heeft en dat hij misschien wat mooier reageert op gas en vooral dat hij efficiënter is door betere componenten en daardoor minder warm word. Ik heb zelf een aantal red brick regelaartjes ook een 120A in een sleepkist en ze werken allemaal zeer goed.
Je kunt ook kiezen voor een regelaar zonder bec en er een losse (5A) Switching-bec en 2S Lipo (500-1000mAh?) ontvanger accu omdat die configuratie iets betrouwbaarder en efficiënter is. Kost wel meer ruimte geld en gewicht.
bestellen bij HK heeft voor en nadelen. bestel niet te veel/te duur (ongeveer 500 gram of 50 euro) ivm douane. en het kost toch vaak een week of 3 voordat je het hebt. Garantie is ook wat lastiger.