Setup CopterX CX 450SE V2

• Topicstarter Topicstarter Gino & Kim
  • Startdatum Startdatum
G

Gino & Kim

Guest
Hallo allemaal,

Ik wil deze heli gaan opbouwen.:D http://www.ehirobo.com/shop/product_info.php?products_id=5579&osCsid=u2qpgaurqknc9irk83uhaqhda0

Echter zou ik van degene die hem ook heeft zijn setup incl zender willen weten en wat de ervaring is met de setup. Ik heb het forum zo veel mogelijk doorgelezen, maar de setups die er op staan zijn al wat verouderd. Zeg maar tussen 2007 en 2009. Gezien we nu 2 tot 4 jaar verder zijn neem ik aan dat er betere spullen op de markt zijn....
Ik hoor graag van jullie. ;)

Groetjes,

Gino

Op die site staat ook een motor esc combo, en die is goed. Swash heb ik 3 x hitect 65 mg in engeland zo'n 20 euro per stuk heb je top. Towerpro 90 kan ook voor een paar euro. Wel je goedkoop gyro hb401 en bijpassende digitale servo. Bv ds520 of wat kleiner ds420. Zender futaba ff7 en ontvanger 617. Bij elkaar opgeteld een godsvermogen, en een ieder zijn smaak. Op m'n site staan wat servo gyro combo's.
Groeten
Martin

Goede morgen,

Heb je misschien een link naar je website ? Kan hem niet vinden in je profiel....

Groet,

Gino

De manier om de heli in te stellen is niet veranderd, dus zijn die ouderwetse gegevens toch relevant...

En voeg de align 450 aan je zoeklijstje toe, die is qua afstellen hetzelfde

Back