het is inderdaad niet de W2-20 maar de W2, deze trekt volgens de fabrikant 38A max.
en de lipo kan met max 31,5 A en piek 42 A belast worden, met een beetje beleid gaat dit hoop ik lukken, anders worden het andere cellen...
mijn bedoeling is overigens niet om konstant volgas te vliegen, ook geen competitie hij is dus 'gewoon' voor de fun
de afmeting van de lipo is 100 x 35 x 27mm, door de opening iets ruimer te maken is ie makkelijk erin en eruit te halen,
het past inderdaad net, er zit dan ook niet veel ruimte tussen de accu en de aileronservo, de heveltjes heb ik iets moeten inkorten anders zouden ze de accu raken en niet vrij kunnen bewegen, ook in de romp zit de accu precies tussen de servo (hoogte) en de regelaar in. uiteindelijk is het dus net gelukt
wat club betreft; ik ben momenteel wel lid van een club maar daar wordt helaas niet zoveel gedaan met speedmodellen, wel veel methanol (weinig elektro) maar dan weer niet de snelle kistjes ivm geluidsoverlast, ben een beetje aan het overwegen om bij een andere club te gaan vliegen. Suggesties zijn welkom, ik ben eigenlijk wel benieuwd of er clubs zijn(enigszins) in de omgeving die wat meer gericht zijn op snellere kistjes, als iemand iets weet, stuur me dan even svp een pb'tje
groet