SHIV (silent hunter 4)

Ik zag SHIV te koop aangeboden door Dixons
(50 euri, plus een nieuwe grafische kaart en waarschijnlijk
meer geheugen)

hebbuttook ! nu nog meer geheugen en een videokaart.

het speelt wel maar de muis loopt plm 10 seconden achter op schema.

He Jan,

Ik vindt het spel er goed uit zien keer wat anders dan de 7c versie en ben ook al aan het spellen maar ben de gato al kwijt ligt op de bodem :oops: :oops:

maar kan je het wel aanbevelen

Harrie68 zei:
........ ook al aan het spellen maar ben de gato al kwijt ligt op de bodem :oops: :oops: .......

Hé Harrie,

Dan maar wachten op het uitbrengen van het Extention Pack SRS 1 ... :roll: :wink: :lol: (Sub Resque Simulation)

He Lex,

Tegen die tijd ben ik al vis voer :cry: en de gato een leuke plek voor de vissen. :wink:

dat had ik ook beter kunnen doen :( :(

was beter geweest voor de gato

ik kon een oude nvidia 6600 op de kop tikken : honderd euri.
de echt moderne kaarten zijn niet te betalen...

Hoi Raalst,

Niet echt goedkoop maar hoeveel mb`s heeft de video kaart en voor welke systeem en is het een agp kaart.

hoi jongens
vroeger had ik het spel ACES OFF THE DEEP een hele goeie simulatie met een makkelijke bediening draaide onder win 95.
nu kwam ik silent hunter II tegen voor weinig maar deze vind ik niet bedienings vriendelijk , is er verschil met silent hunter IV.
groeten fred

He Fred,

Ja daar zit zeker veel verschil in maar de hoofdlijnen zijn dat je nu vaart met amerikaanse onderzeeer zoals de Gato en de Balo en nog andere.

en klopt je moet toch een behoorlijk systeem hebben om dit te kunnen spelen.

Harrie68 zei:
He Fred,

Ja daar zit zeker veel verschil in maar de hoofdlijnen zijn dat je nu vaart met amerikaanse onderzeeer zoals de Gato en de Balo en nog andere.

en klopt je moet toch een behoorlijk systeem hebben om dit te kunnen spelen.
bedankt harrie maar voor mijn 9euro investering in het spel blijf ik maar even door klooien

Hoi Raalst,

Ik weet niet waar jij heb gekeken maar bij norrod in emmen waar ik dus woon heb je voor 115, euro een

nVidia GeForce 7300GT 256Mb (AGP)

en je had ook goedkoper gekunt voor maar 55,50 euro dan heb GeForce FX5500 256MB (AGP)

maar goed je kan spelen dus veel succes met het spel

die van 55 euro had ik in de PC, dat werkt niet.
eigenlijk : het werkt wel, maar de muis springt met sprongen van 5 centimeter en na
10 seconden wachten.
zit trouwens ook niet in de supported drivers list van SH 4

dat andere ding klinkt goed. maar controleer of íe op de lijst supported kaarten voorkomt, ik dacht dat daar alleen
de 7800 serie op voorkwam.

Heb je wel al de nieuwste drivers gedownload want dat wil ook wel eens helpen,

maar wat ik er mee willen zeggen is dat ik 100 euro voor een 2dehands wel veel geld vindt had ik gewoon wat meer uit gegeven en dan een nieuwe gekocht dan heb je later ook wat aan.

maar goed je kan spelen en ik ben ook al druk aan het spelen ik mag nu wat foto`s gaan maken in een jappen haven kijken hoe dat gaat.

ja ook de SH4 gekregen van het vrouwke
fier als een gieter op mijn gloednieuwe laptop die stukken van mensen kost en baalen
ding werkt er niet op dus nog altijd met de SH3 dus :evil:
trouwens bij SH3 is bij het examen zogenaamd de eerste test door het kanaal varen nooit gelukt
welk kanaal bedoelen ze eigenlijk ?
groeten alain

Back