shoalbuster 3009 Vigilant

Michieltje, Lesley en seabedassist bedankt voor de complimenten.
Ben inmiddels ook weer iets verder de planken zitten er ruw op en heb een oplossing bedacht voor de boegschroef, de kleinste van Raboesch (doorsnee 12mm en min.inbouwbreedte van 20mm) die aan gesloten op messing uitlaten die ik konisch gemaakt heb zodat het wat "meer" lijkt.
full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
oke,,, netjes handige oplossing voor die boegschroef. ziet er net eens zo slecht uit;)
verder zuccez:D

blijf je volge
mvg. lesley

Ben weer wat verder met de romp, zit nu in de epoxy en is 1X in de primer gezet. De straalbuizen heb ik ook gedraaid en de schroeven zijn afgetopt.

full

full

Ziet er mooi uit!!
Heeft u de romp al strak of bent u daar nog mee bezig?
Ben benieuwd hoe het er straks uit ziet met kleur op de romp.

Vriendelijke groet,

Marco Leistra.

@Henk
Een hele mooie 2609S die Amstelstroom van jou, van Wijngaarden zal er trots op zijn straks. Werk jij ook vanaf het general plan of heb je meer tekeningen tot je beschikking?

Gr.Jan

Weer even een update, ik ben inmiddels wat verder gevorderd, de RC is ingebouwd en ik heb er mee proefgedraaid. Het ging na 3keer helemaal goed dus ik kan weer verder met het afmaken van de romp.
full

@Vincent
@Marco :Bedankt voor jullie reaktie, hij is waterdicht alleen tijdens de proefvaart pakte hij behoorlijk wat buiswater ben nu dan ook bezig met het werkdek en de beting met kraanvoet.

full

full

Back