shockflyers

• Topicstarter Topicstarter micro_martin
  • Startdatum Startdatum
M

micro_martin

Guest
Weet iemand nog een site waar ze goedkoope shockflyers hebben?
zonder aandrijving... 8)

hobbyin op de website heeft geen shock flyers
welk krantje bedoel je ?

hobbyin stuurt een paar keer op een jaar een folder
hierin bieden ze de shocky's aan voor 29, nog wat zonder aandrijving.
anders moet je ze gewoon even mailen 8O

Hobby-in heeft vééél meer producten dan de website toont. Dit is slechts een kleine greep uit het assortiment. Er worden o.a. motoren, servo's, ontvangers etc getoond zodat men prijzen kan vergelijken. Het gangbare materiaal. Voor iets kleins als de Shockflyer is het niet de moeite waard om hem op de website te zetten. Kost hen teveel werk vermoed ik. Tevens, wat houdt je tegen om even de telefoon op te pakken en Hobby-in te bellen? Ze sturen het graag voor je op, onder rembours of met acceptgiro.

Een kale Shock wordt practisch bij iedere winkel in Nederland verkocht. Prijzen variërend van €29,- tot zo'n €35,-.

:lol: ja bedankt jongens
Ik ben is gaan neuzen en kwam uit op madflight laser 200 rckits 35 euro leuk kistje
Ikarus website usa verkoopt ze (shock flyer)voor 39 us dollar ongeveer29 euro's terweil je duitse website voor 39 euro staan
Je mag niet vanuit europa bij usa bestellen :oops: (balen)
Maar ja nu met 2 knuffel en madflight laser 200 ben ik voorlopich tevreden (+ ik heb nog genoeg depron 3 en 6 mm in div. kleuren )
gr martin

:lol: ja zeker als alles goeg gaat met mijn bouwplannen kom ik met de madfighter want de knuffels zijn voor mij wat moeilijker te maken ivm er zat geen carbonstaafjes bij en ook geen bouwbeschrijving en dan word het toch wat moeilijker voor een beginner :oops:
Ik heb de madfighter bestelt en daar zaten zelfs de wieltjes bij en plastick kwiklinkjes carbon latjes en staafjes zelf een motor mounth, plakband, lijm pur ,gewoon goed. de knuffel pakket is gewoon een doos vol met uitgesneden depron delen en verder niks, dat is voor iemand met ervaring en dat heb ik nogggggggggg niet :P komt wel
Groeten MArtin

Ja klopt ik heb bij rc de mad laser 200 gekocht
leuk kistje 8)
was mij eerste bouw en vlieg kistje
Ik heb nog depron over dus wil ik nog wat bij bouwen
knuffels heb ik ook al.
heeft er iemand nog een leuke tekening voor me? :?
ik woon in eindhoven en was van plan om de zaal lievendaal te huren voor een uur of zo 8O 8O
wil iemand de kosten delen? :oops: het is ongeveer 33 euro per uur
Groeten
martin

afb17628.jpg

http://www.electricorange.com.au/Aircraft/E-Combat/P51D_Combat/P51D_Combat_Proto_v1.1_-_A4.pdf

Ook nog te downen, Bf109, A6M Zero, en P 40 Warhawk.

http://www.electricorange.com.au/index.html

meegebracht van de messe sinsheim
afb17725.jpg

voor 25 euro, gans compleet met wielset, lijm,plakband, carbonstaafjes, zelf maken word moeilijk voor deze prijs.

Lijkt mij met die kleine roertjes geen indoor 3d kist toe?
Meer een buiten 2D ragkist?

Een gewonen sp300/7.2 met gunthertje zal dan beter gaan dan een grote slowflyprop

Back